دانلود سریال یاغی قسمت ۱۲ (کامل و فوری) | دانلود قسمت دوازدهم سریال یاغی با لینک مستقیم و ترافیک رایگان

دانلود قسمت 12 سریال یاغی قسمت دوازدهم با کیفیت بالا و ترافیک رایگان، دانلود قانونی قسمت 12 یاغی در ادامه مطلب، برای خرید و دانلود قسمت دوازدهم سریال یاغی با ما همراه باشید.



دانلود سریال یاغی قسمت 12 دوازدهم

به گزارش مجله خبری و بنابر اعلام سریالینو، قسمت 12 سریال یاغی ساخته محمد کارت منتشر شد. قسمت دوازدهم یاغی دست‌خوش اتفاقات غیرمنتظره و شوکه‌کننده‌ای است. پیشنهاد می‌کنیم تماشای این قسمت را به هیچ عنوان از دست ندهید.

برای دانلود قسمت دوازدهم سریال یاغی با کیفیت عالی و لینک مستقیم بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 12 سریال یاغی

*****************

بازیگران سریال یاغی قسمت 12

با نگاهی کوتاه به لیست بازیگران سریال یاغی در می‌یابیم که با سریالی پرستاره مواجهیم. علاوه بر بازیگران حرفه‌ای، محمد کارت از بهترین‌ها و کاربلدترین‌های عوامل سینما و تلویزیون ایران برای ساخت این مجموعه استفاده کرده است. در ادامه به معرفی عوامل و بازیگران سریال یاغی خواهیم پرداخت.

بازیگران: پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری

کارگردان: محمد کارت

تهیه‌کننده: سید مازیار شفیعی

فیلمنامه نویس: پدرام پورامیری، حسین دوماری، محمد کارت

تدوینگر: اسماعیل علیزاده

آهنگساز: بامداد افشار

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان

داستان قسمت 12 سریال یاغی

سریال یاغی یک درام خانوادگی، اجتماعی است که داستان زندگی یک پسر کشتی‌گیر به نام جاوید (با بازی بی‌نظیر علی شادمان) در محله‌ای در جنوب شهر را روایت می‌کند. او در تلاش است تا خود را از این محله پر از فساد جدا کرده و زندگی آرامی را در کنار ابرا، دختر مورد علاقه‌اش بنا کند.

جاوید و خواهر بزرگترش که با هم زندگی می‌کنند، سال‌هاست که پدر و مادر خود را از دست داده‌اند و به سختی و با جان کندن کودکی را پشت سر گذاشته و به این سن رسیده‌اند. با توجه به اینکه پدر و مادر آن‌ها در زمان به دنیا آمدن او صیغه بوده‌اند و صیغه‌نامه نیز در آتش‌سوزی سوخته، جاوید برای دریافت شناسنامه با چالش‌های بسیاری مواجه است.

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی مشاهده کرده‌اید، آشنایی جاوید با بهمن خان (پارسا پیروزفر) او را وارد مسیر جدیدی کرده تا از طریق کشتی بتواند رشد کرده به قله آرزوهای خود دست یابد. مسیری که تنها به کشتی ختم نمی‌شود و حوادث بسیاری را در مسیر جاوید و خواهرش قرار خواهد داد.

نکته قابل توجه سریال این است که کارگردان از دور به موضوع نپرداخته و قصه را برای مخاطب، قابل باور کرده است. از طرفی هم با وجود شخصیت‌های منفی اطراف کاراکتر یاغی، باز هم او با سرسختی تمام، تلاش می‌کند تا تغییرات مثبتی را در زندگی‌اش اعمال کند.

اپیزود جدید یعنی قسمت 12 یاغی نیز دست خوش اتفاقات غیرمنتظره و شوکه‌کننده‌ای است. برای دانلود قسمت دوازدهم سریال یاغی بر روی لینک موجود در بالای صفحه کلیک کنید.

درباره سریال یاغی

فیلمنامه سریال یاغی را پدرام پور امیری، حسین دوماری و محمد کارت بر اساس رمان «سالتو» اثر مهدی افروز منش به رشته تحریر درآورده اند. آن‌ها برای نگارش این فیلمنامه بیش از یک سال وقت صرف کرده‌اند و تمام زیر و بم آن را به خوبی چفت و بست داده‌اند.

جالب است بدانید فیلمنامه شنای پروانه را نیز همین تیم نوشته که بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم دانلود قسمت دوازدهم سریال یاغی را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که این قسمت آبستن حوادث غیرمنتظره‌ای خواهد بود.

رمان سالتو

همان‌طور که پیش‌تر بیان شد، فیلمنامه سریال یاغی یا نگاهی آزاد به رمانی با نام «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش نگاشته شده است. اگرچه داستان یاغی تفاوت‌های بسیاری با این کتاب دارد اما چارچوب و تم اصلی داستان اقتباسی آزاد از کتاب ذکر شده می‌باشد. پیش‌بینی می‌شود که سریال یاغی پایانی متفاوت نیز با کتاب سالتو داشته باشد.

جالب است بدانید همزمان با پخش سریال یاغی، کتاب «سالتو» با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های فیدیبو قرار گرفت.

نظرات بینندگان درباره قسمت 12 سریال یاغی

- خیلی سریال خوبیه هم از لحاظ روایت داستان هم از لحاظ انتخاب بازیگر یکی از بهترین سریال هاست من خیلی منتظر قسمت های بعدی ام خسته نباشید.

- فقط همین قسمت درحد یه فیلم سینمایی کاربرده عالیه دست همه عوامل وآقای کارت دردنکنه ممنون فیلیموکه بهترین پلتفرم ایران هستی.

- من امروز کلی کار داشتم ول کردم اومدم قسمت 12 یاغی رو دانلود کنم و ببینم بس که عالیه

- واقعا دست مریزاد به کارگردانی به انتخاب موزیک به بازیگری آقای شادمان و خانم ناصری عالی هستید عالی

- واااای این قسمت چقدر استرس کشیدم. برای زندگی خودم اینقدر استرس ندارم

- من فکر میکنم رحمان تو دزدی دست داره

- چی بگم والله خیلی قشنگ وتمام لحظهاش میلیاردی می ارزه ...خدا قوت

- عالی بهترین کارگردان سال ۱۴۰۱ بی شک اقای محمد کارت هستن بهترین سریالی که تو این چند دهه اخیر ساخته شده بی شک یاغی بوده. راستی دانلود قسمت 12 یاغی رو از دست ندین که فوق العاده ست.

‌*******

این روزهای پلت‌فرم‌های نمایش خانگی به یکی از اجزای جدانشدنی خانواده‌های ایرانی بدل شده است. سریال‌های جذاب و باکیفیت در کنار توسعه تکنولوژی را می‌توان از دلایل اصلی این اتفاق برشمرد. شما نیز می‌توانید برای دانلود سریال جدید ایرانی و خارجی به سایت‌های معتبر این حوزه مانند فیلیمو، نماوا، فیلم نت و سریالینو مراجعه کنید.

منبع:

https://serialino.ir



محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است


پست های مرتبط