هرمزگان میزبان ریاست جمهوری

معاون سیاسی ، امنیتی ، اجتماعی استانداری هرمزگان در نشستی خبری در جمع خبرنگاران گفت: رئیس جمهور صبح پنجشنبه ساعت 7 وارد هرمزگان می‌شود.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از هرمزگان ، علی رئوفی در این جلسه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه این سفر یک روزه است ، افزود : آیت ا... سید ابراهیم رئیسی 3 بازدید سرزده به شهرستان‌های هرمزگان خواهد داشت و بازدید از مناطق سیل‌زده نیز در مجله خبریمه های رئیس‌جمهور قرار دارد.

رئوفی ادامه داد : بنابر تاکید ریاست جمهوری نصب هر گونه بنر خوش‌آمدگویی ممنوع است و شهرداری موظف است تا این بنرها را از سطح استان جمع آوری کند.

وی عنوان کرد : در ساعات ابتدایی سفر رئیس جمهور به هرمزگان دیدار با اقشار مختلف و اندیشمندان در سالن نیرو دریایی سپاه بندرعباس انجام می شود و سپس با حضور وزرا جلسه‌ی شورای اداری در سالن اجتماعات نیروی دریایی برگزار می‌شود.

گفتنی است، تا این لحظه نام وزیر اقتصاد، وزیر بهداشت، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، وزیر صمت، وزیر نفت، وزیر میراث فرهنگی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر کشور، وزیر ورزش و جوانان، معاون توسعه‌ی روستایی رئیس‌جمهور، رئیس سازمان محیط‌زیست، معاون هماهنگی و پیگیری اجتماعی رئیس‌جمهور و معاون زنان رئیس‌جمهور در لیست مسئولان اعزامی به هرمزگان دیده می‌شود.

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای پیام


پست های مرتبط