فاطمی امین: زنجیره اقتصادی تولید آلومینیوم در لامرد افزایش می یابد

وزیر صمت با تشکر از عوامل اجرایی کارخانه صنایع آلومینیوم جنوب در لامرد گفت: زنجیره اقتصادی تولید آلومینیوم در لامرد افزایش خواهد یافت.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از شهرستان لامرد،سید رضا فاطمی امین در جمع عوامل اجرایی کارخانه صنایع آلومینیوم جنوب در لامرد اظهارداشت: بیشتر دغدغه وزارت صمت این است که در اینجا (مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب لامرد) تولیدات بیشتر و زنجیره ای ادامه داری داشته باشد.
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی ۹۱۳ مگاواتی لامرد در مجاورت کارخانه صنایع آلومینیوم جنوب آغاز شد که این موضوع میتواند به نوبه خود انجام تولیدات را تضمین کند و حائز اهمیت است.
وزیر صمتدرادامه بااشاره به وسعت ۸ هزار هکتاری منطقه ویژه اقتصادی لامرد بیان کرد: از لحاظ زیرساختی نیز لامرد دارای امکانات خوبی است لذا باید تلاش شود تا زنجیره پایین دستی آلومینیوم این شهر نیز در اینجا مستقر شود تا موجب اشتغال و ارزش افزوده بیشتری شود.
این مقام مسئول با ابراز امیدواری از افزایش زنجیره آلومینیوم و صنایع پایین دستی آن افزود: به نظر میرسد با توجه به موقعیت فاطمی امین بیان کرد: ما در وزارت صنعت، معدن، تجارت چند اولویت داریم که یکی از آنها صادرات و اشتغال است، لذا به همین منظور پروژه ای را آغاز کرده ایم که هر شهرستان مشخص کند که چه اولویت هایی آنجا برای سرمایه‌گذاری مناسب است از جمله شهرستان لامرد، لامرد با موقعیت استراتژیکی که دارد خیلی میتواند در سالهای آینده شکوفا شود و ما آنچه در توان داشته باشیم کمک خواهیم کرد.
انتهای پیام

پست های مرتبط