آتش سوزی در واحد تولیدی منطقه چرم سازی تحت کنترل قرار دارد

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان بویین زهرا گفت: آتش سوزی کارخانه تولید هیدروکربن های سبک و سنگین و تصفیه روغن در منطقه چرم سازی بویین زهرا کنترل شده است.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از قزوین؛ فرج اله دانیالی ریس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا در خصوص این حادثه اظهارداشت: ساعت ۹/۳۰ دقیقه صبح امروز پنجشنبه یکی از واحد های ثامن مهر گستر منطقه صنعتی چرم سازی در محدوده شهرستان بویین زهرا دچار اتش سوزی گسترده شد.

وی بیان کرد: شرکت ثامن مهران گستر، محصولات تصفیه روغن و هیدروکربن های سبک و سنگین تولید می کند و در منطقه صنعتی چرم سازی به دلیل بی احتیاطی در جوشکاری دچار حریق گسترده شده است.

دانیالی تصریح کرد: با توجه به حجم گسترده اتش سوزی در تولیدی ثامن مهران گستره بلافاصله مسولین ستاد بحران شهرستان از جمله سرپرست فرمانداری ی شهرستان در محل وقوع اتش سوزی حضور پیدا کردند و در حال حاضر اتش سوزی با تلاش اتش نشانان کنترل شده است.

وی گفت : هم اکنون ایستگا های آتش نشانی از شهرستان های مختلف از جمله اشتهارد، الوند، قزوین، نظر آباد، بوین زهرا مشغول اطفا حریق هستند.

این مسئول بیان کرد: اتش نشانان در مرحله اول تلاش کردند که از سرایت آتش به واحد های مجاور جلوگیری کنند که خوشبختانه در این امر موفق بودند و در حال حاضر تمام تلاش و ظرفیت خود را در کنترل و خاموش کردن اتش سوزی به کار گرفته اند.

انتهای پیام


پست های مرتبط