گل‌گهر؛ پرنوسان، پرحاشیه و پرتنش

پس از بررسی 7 تیم اول در جدول رده‌بندی نوبت به یکی از خبرسازترین تیم‌های این فصل لیگ برتر رسید تا شرایط این تیم را در لیگ بیست و یکم مورد ارزیابی قرار دهیم.



به گزارش مجله خبری؛ در ادامه بررسی شرایط لیگ برتری‌ها در نیم فصل اول به سراغ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌رویم، تیمی که با تنش‌های عجیبی دست به گریبان بوده است.

آنچه گذشت

شاگردان امیر قلعه نویی در لیگ بیستم با نوسان زیادی که داشتند فصل را در حالی به پایان رساندند که شاید کمی خوش‌شانس بودند می‌توانستند سهمیه آسیایی را کسب کنند اما در نهایت نوسان در نتیجه‌گیری کار دست‌شان داد تا با رتبه پنجم فصل را به پایان برسانند.

عملکرد کلی؛ پرنوسان، پرحاشیه و پررفت و آمد

گل‌گهری‌ها امسال با اتفافات ویژه‌ای دست به گریبان بودند. محرومیت چند ماهه امیر قلعه نویی از حضور روی نیمکت فنی این تیم در حالی در اواسط نیم فصل به پایان رسید که ماجرای بازیکن گابنی و اعتراض و شکایت تیم‌ها از گل‌گهر در نهایت منجر به کسر 7 امتیاز شد تا بحرانی عجیب گریبان گیر این تیم متمول و پرمهره شود. با احتساب رای کمیته انضباطی این تیم و تغییر 3 نتیجه این تیم به 3 بر صفر به سود حریفان، نیم فصل اول را در حالی به پایان رساند که 5 برد، 6 مساوی و 4 شکست به ثبت رسید. تیمی که در ابتدای فصل مهره‌های چون علیرضا ابراهیمی، علیرضا حقیقی، رضا شربتی، احمد زنده‌روح، مهرداد بشاگردی و... از دست داد و به جای آنها محسن فروزان، اکبر منادی، شایان مصلح، باگناما، سیداحمد موسوی و.... را جذب کرد.

این تیم که در هفته اول و نهم صدرنشین لیگ بود، پس از رای کمیته انضباطی سقوط عجیبی را در جدول رده بندی داشت.

سرمربی؛ همچنان با ژنرال

گل‌گهری‌ها که فصل قبل را با قلعه‌نویی به پایان رساندند در شروع فصل فوتبالی جاری با این مربی کهنه‌کار فصل را آغاز کردند تا جزو معدود تیم‌هایی باشند که تغییر و تحولی را روی نیمکت فنی‌شان نداشتند.

ستاره؛ سعید صادقی

ستاره بی چون و چرای تیم پرمهره امیر قلعه‌نویی، سعید صادقی است، بازیکنی که در بازی های نیم فصل اول تیمش با 4 گل و 4 پاس گل عنوان موثرترین بازیکن این تیم را از آن خود کرد.

رکورد؛ حواشی عجیب و غریب

شاید بتوان در زمینه رکورد عنوان غیرفنی را در این نیم فصل به گل‌گهری‌ها اهدا کرد. از محرومیت شروع فصل قلعه نویی گرفته تا جنجال بازیکن گابنی که باعث شد این باشگاه در این زمینه عنوان پرحاشیه‌ترین و خبرسازترین تیم را در نیم فصل اول به خود اختصاص بدهد.

آنچه خواهید دید

گل‌گهری‌ها که امیدواری‌های زیادی به شکسته شدن رای کمیته انضباطی و بازگشت 7 امتیاز خود دارند، بر این باور هستند که بازگشت امتیازات از دست رفته‌ می‌تواند شوک مثبتی برای آنها بوده و در نیم فصل دوم بازهم به کورس مدعیان بالای جدول بازگردند.

انتهای پیام//


پست های مرتبط