تبعات قرنطینه اسب‌های ایرانی روی موج «جهان ورزش»

مجله خبریمه امروز جهان ورزش (چوگان و سوارکاری) رادیو ورزش قرنطینه اسب‌های ایران و تبعات آن را بررسی می‌کند.



به گزارش گروه فرهنگ و هنر مجله خبری، اسب حیوان نجیبی است که بیش از هر موجود خلق شده با انسان در طول تاریخ بشر همراه و مانوس بوده است. شاید به همین دلیل باشد که از نظر ارزش مادی و معنوی بسیار مورد توجه است. در ایران نیز در مناطق مختلف ورزش اسبدوانی و سوارکاری بسیار مورد توجه است.

مجله خبریمه جهان ورزش (چوگان و سوارکاری) امروز به موضوع قرنطینه اسب‌های ایران و تبعات آن می‌پردازد.

محمدرضا سالاری از سازمان دامپزشکی کشور و علیرضا شهبازی رئیس کمیته دامپزشکی و دامپزشک بین‌المللی فدراسیون سوارکاری، در خصوص موضوع مجله خبریمه روی خط آمده و مطالبی را عنوان می‌کنند.

همچنین بررسی دلایل نداشتن زیرساخت برای ورزش چوگان در مناطق محروم از دیگر موضوعات مجله خبریمه امروز است که درباره آن با غزاله امیر ابراهیمی نائب رئیس بانوان فدراسیون چوگان گفتگو می‌شود.

ارائه آخرین اخبار ایران و جهان، ارائه آخرین رویدادهای هفته گذشته و بسته‌های گزارشی چوگان و سوارکاری از دیگر بخش‌های مجله خبریمه است.

جهان ورزش (چوگان و سوارکاری) کاری از گروه مسابقات به تهیه کنندگی رابعه اقدامی، گویندگی غلامعلی پیرایرانی، کارشناسی رامین شفیعی، گزارشگری پرنیان مددی و مجید عظیمی و سارا صالحی امروز ۱ بهمن ماه از ساعت ۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز رادیو ورزش پخش می‌شود.

انتهای پیام //


پست های مرتبط