سردار کریمی: پرچم جمهوری اسلامی نماد ارزش های اسلامی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پرچم جمهوری اسلامی نماد ارزش های اسلامی است و هزاران شهید عزیز خون پاک خود را برای برافراشته نگه داشتن پرچم ایران اسلامی اهدا کرده‌اند.



به گزارش مجله خبری از اراک ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در سالن شهید ثامنی این شهر افزود: پیرو ولایت بودن هدایت، کرامت معنوی و شفاعت را به ارمغان می‌آورد.
وی بیان کرد: رمز پیروزی حاج قاسم سلیمانی ولایت پذیری بود که او را همواره در صحنه های مختلف پیروز کرد و اگر امروز به دنبال سعادت هستیم باید مسیر شهدا که همان مسیر ولایت و معنویت است را با جدیت ادامه دهیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: شهید سلیمانی با پیروی از آیات قرآن و تبعیت محض از ولایت فقیه به یک مکتب ارزشمند تبدیل شد و مکتب شهید سلیمانی در امتداد نهضت عاشورا است که مهمترین مولفه این مکتب ارزشمند معنویت، ولایت و اخلاص است که حاج قاسم آنها را عملیاتی کرد.

سردار کریمی اظهار داشت: شهدا رضایت الهی و ارزش های اسلامی را انتخاب کردند و عزت و سربلندی ملت ایران و امت اسلامی را رقم زدند و با خواندن ۲ رکعت نماز عشق به معبود خود رسیدند و امروز هم ما با تاسی از آنها باید در مسیر آنها باشیم.

وی تصریح کرد: در اجرای مجله خبریمه‌های فرهنگی و ورزشی ارزش‌های اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که حاکم شدن ارزش‌های اسلامی در مجله خبریمه‌ها موجب رشد و حرکت شتابنده جامعه به سمت پیشرفت خواهد شد و جوانان باید در این مسیر پیشگام باشند.

سردار کریمی بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و سربلندی است و آن‌چیزی که حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی را در همه صحنه‌ها پیروز کرده معنویت مبتنی بر مکتب اسلام ناب محمدی است و لذا معنویت باید در تمام بخش های کشور حاکم باشد.


پست های مرتبط