انتظارمان از کودایی بالاست/ خبرهای خوبی را از تیم‌ ملی بانوان خواهیم شنید

مهناز امیرشقاقی گفت: انتظارمان از کودایی بالاست و او و هم‌تیمی‌هایش بسیار باتجربه هستند.



تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین بازی خود مقابل هند در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا به تساوی بدون گل دست یافت. در این دیدار تاریخ‌ساز نگین زندی، زهرا سریانی، هاجر دباغی، سمانه چهکندی، ثنا صادقی، ملیکا محمدی، بهنازطاهرخانی، غزاله بنی طالبی، فاطمه عادلی، ملیکا متولی و زهره کودایی در ترکیب ملی فوتبال ایران حضور داشتند.

مهناز امیر شقاقی، کارشناس فوتبال، در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری مجله خبری اظهار کرد: بازی بسیار حساسی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه با این که حملات زیادی هم تیم حریف داشت بازیکن‌ها به خوبی مقاومت کردند. این تساوی ارزشمند است چرا که هم هند تیم کوچکی برای ما نبود و در مجموع بازی اول همیشه بازی دشواری است.

وی با اشاره به دو بازی دیگر تیم‌ ملی توضیح داد: دو رقیب دیگر ما چین و چین تایپه هستند که باز رقبای سرسختی برای ایران به شمار می‌روند. امیدوارم بازیکنان در این دو دیدار هم عملکرد خوبی داشته باشند. قطعا کادر فنی برای این دو دیدار مجله خبریمه خواهد داشت و با آنالیز مناسب به مصاف هر دو تیم خواهد رفت.

امیرشقاقی در مورد ارزیابی خود از عملکرد گلر تیم‌ ملی گفت: کوادیی واقعا در دو حرکت فوق‌العاده بود البته انتظار ما هم همین عملکرد بود چرا که کودایی توانایی بسیار خوبی دارد. کودایی و هم‌تیمی‌هایش بسیار باتجربه هستند و بی شک باز هم شاهد درخشش این تیم در روزهای آینده خواهیم بود.

انتهای پیام//


پست های مرتبط