معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان : شورای تامین نبض تپنده هر شهرستان است

بهرام ستاری گفت: شورای تامین نبض تپنده هر شهرستان است که اگر به درستی کار کند قطعاً آن شهرستان به خوبی اداره خواهد شد



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از لرستان ؛ ستاری بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع ومعارفه فرماندار خرم آباد ضمن تبریک ولادت حضرت علی علیه السلام و اعیاد رجب، اظهار کرد: حکومت امام علی علیه السلام اگر چه کوتاه بود، اما آثار گرانبهایی با خود داشت که باید آنها را در راه خدمت به مردم سرلوحه امور قرار دهیم .

او با اشاره به جایگاه مهم شورای تامین، افزود: شورای تامین نبض تپنده هر شهرستان است که اگر به درستی کار کند قطعاً آن شهرستان به خوبی اداره خواهد شد و هماهنگی خوبی امروز بین اعضای شورای اداری و تامین شهرستان خرم‌آباد به چشم می‌خورد .

معاون سیاسی استاندار لرستان بیان کرد: گردش نخبگان در مجموعه های اداری یک امر طبیعی بوده و امروز برای رسیدن به تحول، این گردش بسیار لازم است که آئین امروز نیز در همین راستا برگزار می گردد .

او گفت: از مهمترین مزیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که از صفر تا صد انتخاب مسئولین با انتخابات ارتباط مستقیم دارد و از ابتدای انقلاب تاکنون ۳۹ مورد انتخابات برگزار شده است .

ستاری عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها حکومتی است که حتی قانون اساسی را به انتخابات گذاشته و ملت ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به گفتمان انقلابی رای دادند .

او بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی به دلیل تبعیت جستن از اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان گفتمان برتر شناخته می شود و به نوعی رویکرد نوین انقلاب است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: در رویکرد جدید انقلاب، مردم به عنوان ولی نعمت انقلاب باید در عرصه نظام جمهوری اسلامی حاکمیتی را شاهد باشند که شمه‌ای از حکومت امام علی علیه السلام را در خود داشته باشد .

ستاری خاطر نشان کرد: به عنوان مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید سپاسگزار مردم شریف باشیم که در سالهای پس از انقلاب از تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت و حمایت کردند و این مردم شایسته بهترین خدمات هستند .

او گفت: علیرغم آنکه در این سالها کاستی‌هایی در عرصه اجرایی کشور وجود داشته اما مردم با حمایت های خود، نظام را به عنوان الگویی برای سایر ملت های دنیا معرفی کرده‌اند .

انتهای پیام


پست های مرتبط