مدیرکل ورزش و جوانان لرستان : در سال گذشته در ۱۶ منطقه محروم کوهدشت تجهیزات ورزشی توزیع شده است

حشمت الله امان الهی گفت : طی سال گذشته در ۱۶ منطقه محروم در شهرستان کوهدشت تجهیزات ورزشی توزیع شد .



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از لرستان ؛ امان الهی با اشاره به اماکن ورزشی در بخش کوهنانی به خبرنگاران ، اظهار کرد : کوهنانی از بخشهای زیرمجموعه شهرستان کوهدشت است که ارائه خدمات ورزشی نیز در این منطقه به مردم صورت می گیرد .

او افزود : سالن چند منظوره این بخش که بخاطر بحث کرونا تعطیل بود آسیبهای جدی دید اما با کمک هیاتهای ورزشی پاکسازی و نظافت آن انجام و در حال حاضر در اختیار ورزشکاران است .

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه سالن چند منظوره کوهنانی تاکنون ۲ بار تعمیرات اساسی داشته اما معارضین مانع کار هستند ، تصریح کرد : بحث تعمیرات مجدد و احداث زمین چمن مجاور سالن در مجله خبریمه اداره کل ورزش میباشد اما اجرای این پروژه در صورت تعیین تکلیف معارضین عملیاتی خواهد شد و از بخشدار کوهنانی درخواست کردیم این موضوع را تعیین تکلیف تا در اسرع وقت نسبت به ساخت چمن ورزشی اقدام نماییم.

امان الهی به طرحهای عمرانی اجراشده در یکسال اخیر در کوهدشت پرداخت و گفت: سکوی تماشاگران ورزشگاه که تعطیل بوده با برگزاری مناقصه جدید پیمانکار مشخص و پای کار است زمین چمن روستایی گل گل تکمیل گردید و یک زمین چمن بزرگ ۷۰۰۰ متری نیز احداث گردیده و تلاش خواهیم کرد در اجرای سایر طرحهای عمرانی تصریح شود.

او همچنین توزیع تجهیزات ورزشی در ۱۶ منطقه محروم کوهدشت را از دیگر اقدامات اداره کل ورزش استان دانست ویادآورشد: اداره کل ورزش این آمادگی را دارد در مناطق محرومی که بخش خصوصی در نگهداری اماکن منفعتی نخواهد داشت نگهداری و مدیریت اماکن را به دهیاری و بخشداری ها واگذار نماید.

انتهای پیام


پست های مرتبط