معاون اجرایی رییس جمهور: ۳۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی منطقه آزاد اروند افزوده خواهد شد

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: ۳۰۰ تخت تا ۶ ماه آینده به ظرفیت تخت های بیمارستانی شهرستان های آبادان و خرمشهر افزوده خواهد شد.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از آبادان، سیدصولت مرتضوی امروز یکشنبه 15 اسفند ماه جاری در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید طالقانی آبادان اظهار کرد: پس از سفر هیات دولت به خوزستان منابع مالی لازم برای تکمیل بسیاری از طرح ها و زیرساخت‌های این استان تامین شده است.

او با اشاره به تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نهایی بیمارستان طالقانی آبادان، گفت: روند پیشرفت ساخت این بیمارستان حدود ۱۰۰ درصد است و منابع مالی لازم برای تکمیل و تجهیز آن تامین شده است.

معاون اجرای رییس جمهور افزود: کار نصب تجهیزهای درمانی و پزشکی این بیمارستان به زودی توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی آغاز خواهد شد ضمن اینکه نصب دستگاه اکسیژن ساز و تجهیزهای فاضلاب بیمارستان طالقانی در حال انجام است.

مرتضوی در پایان با اشاره به فراهم شدن زیرساخت لازم برای ایجاد گردشگری سلامت در آبادان و خرمشهر بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان ۷۰ تختخوابی خرمشهر و ۲۴۰ تختخوابی طالقانی آبادان مراجعه مردم برای درمان به مرکز استان کم خواهد شد.

انتهای پیام


پست های مرتبط