بررسی طرح ایجاد واحد میکروسلیس ۱۲ هزار تنی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی

جلسه بررسی و مانع زدایی از جذب سرمایه گذاری با حضور صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از آذربایجان‌غربی، چهاردهمین یکشنبه تولید استان با موضوع بررسی موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری با حضور نمایندگان ایمدرو و سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه معدن و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مجوز دهنده سرمایه‌گذاری در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه که درخواست سرمایه‌گذاری برای ایجاد یک واحد تولید میکروسلیس با ظرفیت سالانه ۱۲ هزار تن و با سرمایه ۳۷۰ میلیارد تومان مورد بررسی قرار گرفت، نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی بر ارائه مجوزها و امکانات لازم به این سرمایه‌گذار و ایجاد بسترهای قانونی لازم برای راه‌اندازی این واحد بزرگ تولیدی معدنی در آذربایجان‌غربی تاکید کرد.

در همین نشست معاون استاندار و سایر مدیران کل و مسئولان دستگاه‌های مربوطه نیز در بحث تسهیل و تسریع صدور مجوزهای لازم از جمله در بحث واگذاری زمین لازم برای عملیات تولیدی میکروسلیس و سایر مسائل و مشکلات مطروحه در جلسه قول مساعد دادند.

انتهای پیام


پست های مرتبط