عزت و اقتدار ایران مرهون از خود گذشتگی و جانفشانی‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است

دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در تجلیل از جانبازن اداره کل ورزش وجوانان، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از اردبیل، به همت امور ایثارگران اداره کل ، معاونت فرهنگی و امور جوانان ،هیات ورزش های همگانی وسازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل از جانبازان اداره کل ورزش وجوانان تجلیل و قدر دانی شد.

دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: امنیت، آرامش، عزت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و صبرو استقامت خانواده های این عزیران است.

او افزود: جانبازان نشان دادند که راه پیروزی، استقامت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است و در این راه از مکتب عاشورای حضرت امام حسین (ع) و رشادت های قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس الگو گرفته‌اند و در برابر دشمن تا دندان مسلح که پشتیبانی جهان‌خواران شرق و غرب را داشتند، در هشت سال دفاع مقدس پیروز و سربلند شدند.

دکتر انوشیروانی اضافه کرد: باید فرهنگ ایثار و گذشت را در جامعه به ویژه در بین جوانان تقویت و نهادینه کنیم و باید رشادت و ایثارگری های این عزیزان الگویی مناسب به جوانان ارائه بکنیم چرا که تکریم آنان احترام به فرهنگ مقاومت، ایثار و گذشت و از خود گذشتگی است.

در این مراسم از میر حمید موسوی رئیس هیات جانبازان و معلولین استان اردبیل، بیژه وثوقی مسئول امور ایثارگران اداره کل و مهرداد محمدی از همکاران اداره کل و کمال نورالله زاده رئیس هیات پزشکی ورزشی استان "جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس" تجلیل و قدر دانی شد.



انتهای پیام


پست های مرتبط