رییس جمهور با عمل به وعده‌های خود امید را در دل مردم زنده کرده است/ از اهتمام دولت برای تخریب کاخ‌های مجلل حمایت می‌کنیم

اعظمی ساردوئی در مورد وعده انتخاباتی رئیس جمهور، که اجرای عدالت و فساد ستیزی بود و عمل به این وعده باعث افزایش امید در مردم برای اجرای عدالت نیز شد، خاطرنشان کرد: این‌ موضوع یکی از بخش‌های امیدوارکننده عملکرد ایشان است.



«ذبیح‌الله اعظمی ساردوی»، نماینده مردم جیرفت، عنبرآباد و دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری مجله خبری، در رابطه با اهتمام دولت و قوه‌قضاییه بر تخریب ویلاهای مجلل و آزادسازی سواحل و حاشیه‌های رودخانه‌ها گفت: این موضوع، اقدام بسیار خوبی است، بنده با این حرکت موافق هستم و با هر گونه پدیده زمین‌خواری و کوه‌خواری به‌ شدت مخالفم، معتقدم جلوگیری از این نوع آسیب ها بهترین کاری است که دولت به همراه قوه قضاییه انجام می‌دهد.

وی در ادامه افزود: متأسفانه اغلب این کاخ‌ها و باغ ویلاها در بسیاری از اراضی کشاورزی ساخته شده‌اند، که امنیت غذایی را به خطر می‌اندازند. این کاخ‌ها از لحاظ کیفیت زمین، در بهترین اراضی کشاورزی احداث شده‌اند. بنابراین بنده از اهتمام دولت و قوه قضاییه در اجرای عدالت تشکر و حمایت می‌کنم.

اعظمی ساردوئی در مورد وعده انتخاباتی رئیس جمهور، که اجرای عدالت و فساد ستیزی بود و عمل به این وعده باعث افزایش امید در مردم برای اجرای عدالت نیز شد، خاطرنشان کرد: این‌ موضوع یکی از بخش‌های امیدوارکننده عملکرد ایشان است. شاید برای مردم تعجب‌آور باشد که یک اراده‌ای برای جلوگیری از بی‌عدالتی و فساد وجود دارد. کاخ چند ده میلیارد تومانی فلان مقام سابق را تخریب می‌کنند. چنین حرکت‌هایی باعث می‌شود که دیگران نیز تخلف نکنند. اما راه زیادی در پیش است قوای محترم باید با اهتمام و تلاش بیشتر اعتماد مردم را جلب کنند و ثابت کنند برای اجرای عدالت در تمام سطوح جامعه قدم برمی‌دارند.

نماینده مردم جیرفت در رابطه با این که نظر و اقدام مجلس شورای اسلامی برای حمایت و همراهی دو قوه دیگر چیست، نیز افزود: مجلس تمام‌ وقت درگیر بودجه است، ان‌شاءالله باید برای سال جدید ببینیم چه مجله خبریمه‌هایی وجود دارد، اما قطعا حمایت از قوای مجری عدالت در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


پست های مرتبط