امکان دریافت ۵ درصد تخفیف برای مشترکین برق آذربایجان‌غربی با استفاده از اپلیکیشن برق من

مشترکینی که از طریق اپلیکیشن برق من بازه مصرف برق(پله مصرف) خود را برای ماه بعد درست تعیین کنند می‌توانند از ۵ درصد تخفیف استفاده نمایند.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از آذربایجان‌غربی، بر اساس مصوبه دولت امکان ارائه ۵ درصد تخفیف بر کل صورتحساب مشترکان پیش بینی شده و در این باره آمده است: "با هدف اطلاع مشترکان از میزان مصرف و ایجاد زمینه اصلاح مصرف برق، ساز و کار لازم به نحوی طراحی و اجرا گردد که مشترکان، امکان پیش بینی و انتخاب پله مصرفی خود را داشته باشند. وزارت نیرو مجاز است برای مشترکانی که سطح مصرف انتخابی خود را مراعات نمایند، ۵ درصد تشویق اعمال نماید."

در ساز و کارهای طراحی شده در این باره پیش بینی شده است چنانکه مشترک پیش از آغاز ماه، پله مصرف خود را انتخاب کرده و مصرف خود را در چارچوب پله انتخاب شده مدیریت کند همچنین انتخاب پله مصرفی کمتر از مصرف دوره مشابه وی در سال قبل باشد، از امتیاز تخفیف ۵ درصدی بر روی کل صورتحساب قبض بهره مند شوند.

انتخاب پله مصرف از طریق اپلیکیشن برق من ممکن است و مشترکان برق با ورود به سامانه برق من می توانند گزینه "انتخاب پله مصرف" را برگزیده و پله مصرفشان را انتخاب کنند، در این رابطه مشترک می تواند با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیم گیری کند.

این امکانات در نسخه موبایلی برق من نیز به راحتی در دسترس بوده و مشترکان با نصب آن از فروشگاه های معتبر اینترنتی می توانند به بخش خدمات اپلیکیشن مراجعه و پله مصرفشان را انتخاب کنند.

انتهای پیام


پست های مرتبط