تیم روستایی استان اردبیل در دو بخش آقایان و بانوان در مجموع در رتبه سوم کشور قرار گرفت

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی از کسب رتبه سوم مجموع تیمی ورزشکاران روستایی در مسابقات قهرمانی کشورخبر داد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از اردبیل،علی تقی زاده رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی از کسب رتبه سوم مجموع تیمی ورزشکاران روستایی در مسابقات قهرمانی کشورخبر دادو گفت: اولین دوره المپیاد خانه‌های ورزش روستایی ویژه بانوان و آقایان روزپنجشنبه ۱۹ اسفند‌ماه در سالن ورزشگاه پیروزی اصفهان به میزبانی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان برگزار شد.
علی تقی زاده افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌ استان اردبیل توانست در بخش بانوان با کسب ۲ مدال طلا در رشته‌های تنیس روی‌میز و شطرنج و ۳ نقره در رشته‌های طناب‌زنی، دارت و فوتبال‌دستی مقام قهرمانی را از آن خود کند.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل اضافه کرد: در بخش آقایان هم تیم استان اردبیل با کسب 2 مدال برنز در رشته های تنیس روی میز و شطرنج و یک مدال نقره در رشته دارت به مقام دوم تیمی دست پیدا کند.
او تصریح کرد: استان اردبیل در این رقابتها با کسب 2 مدال طلا 5 مدال برنز و یک مدال نقره در مجموع تیمی آقایان و بانوان توانست در رتبه سوم کشوری قراربگیرد.
در بخش بانوان:
مدال طلای تنیس روی میز: یسنا مهری فر
مدال طلای شطرنج: سویل عید اضحی
مدال نقره طناب زنی: مهسا قسمتی
مدال نقره دارت :زینب حضرت قلی وند
مدال نقره فوتبال دستی: نیوشا ابراهیم پور و آیلار محرابی
بخش آقایان:
تنیس روی میز : مدال برنز محمد اسکندری
شطرنج : مدال برنز ایلیا راثی پور
دارت: مدال نقره شایان محمدیان

انتهای پیام


پست های مرتبط