ارتقا سطح سلامت روان و افزایش بهره وری اجتماعی

جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی با کمک سازمان های غیر دولتی استان کردستان بمنظور باز آموزی و فراگیری آخرین یافته در حوزه توانایی و تاب آوری اجتماعی در دوره آموزشی سه روزه ای شرکت میکنند.



به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مجله خبری از کردستان؛ مدیرعامل جمعیت همیاران استان اظهار داشت: تاب آوری اجتماعی را میتوان ظرفیت تبدیل و تحول، تطبیق و سازگاری و توان مقابله با تنش و بحرانهای اجتماعی نامید، تاب آوری اجتماعی از ظرفیت و توانایی خاصی در افراد و گروهها، خانواده و جوامع صحبت میکند که عمدتا یادگیری و سازگاری در تغییرات تحمیل شده، و همچنین قدرت تطبیق با شرایط و متقضیات را در بر خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: انتظار میرود همیاران سلامت و کنشگران عرصه های اجتماعی با شرکت فعال در این دوره های آموزشی بتوانند در ارتقای سطح سلامت اجتماعی و بهزیستی روانی اجتماعی بیش از پیش مفید و موثر باشد.

مدیر عامل جمعیت همیاران استان کردستان در ادامه افزود: بسیاری از خانواده در این دوره دو ساله پاندمی کرونا متاسفانه عزیزانی را از دست داده و یا با مشکلات معیشتی مواجه شده اند لذا امروز بیشتر از هر دوره دیگر ما به توانایی و تاب آوری اجتماعی نیازمندیم که بتوانیم با عنایت الهی از این روزهای سخت عبور کنیم.

لازم به ذکر است دکتر محمدرضا مقدسی پیشگام آموزش تاب آوری و پدید آورنده چندین جلد کتاب تخصصی در این حوزه بعنوان مدرس این دوره انتخاب شده اند.

انتهای پیام


پست های مرتبط