فرماندار شهرستان بیجار معرفی شد

«احمدرضا قاسمی» روز شنبه در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به عنوان فرماندار جدید شهرستان بیجار معرفی شد و جای علی اکبر ورمقانی را گرفت.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از کردستان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این آیین اظهار داشت: همه مسئولین با هر نوع گرایش سیاسی زیر چتر انقلاب اسلامی هستند و خدمت به مردم هیچ مرزی نمی شناسد.

مهدی رمضانی افزود: کارهای بزرگی انجام شده است و گرایش های سیاسی مانع تکریم از خدمات ارزنده مسئولین خدوم نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدف گام دوم انقلاب اسلامی ایران خدمت صادقانه با همه توان به مردم است، گفت: در گام دوم، جهان خواهد دید مدیریت نوین چگونه در خدمت ملت خواهد بود، خدمات رسانی به عموم مردم بخصوص مناطق محروم و دور دست، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: از فرماندار جدید شهرستان بیجار مجله خبریمه ریزی دقیق و حساب شده بر اساس واقعیت ها را خواستاریم، فرماندار، رئیس جمهور یک شهرستان است، قدمت هفت هزار ساله گروس نیازمند مدیریت قوی و با مجله خبریمه است.

وی افزود: کارگروه های تخصصی باید توسط فرماندار جدید در دستور کار قرار گیرد، در مدیریت جدید شهرستان، گرایش های سیاسی باید در حاشیه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه بر عملکرد مدیریت شهرستان ها باید نظارت وجود داشته باشد گفت: روی کار آمدن یک نیروی بومی می تواند در رفع موانع و مشکلات شهرستان بیشتر موثر واقع شود.

انتهای پیام


پست های مرتبط