ورود خودرو به داخل محوطه آرامستان بهشت محمدی ممنوع است

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج گفت: ورود خودرو به داخل محوطه آرامستان بهشت محمدی ممنوع است.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از کردستان؛ شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه کنند و در راستای پیشگیری از ترافیک در محوطه آرامستان بهشت محمدی در روز پنج شنبه آخر سال ورود خودرو به داخل آرامستان ممنوع است.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج اعلام کرد: هر ساله و بر اساس رسم دیرینه شهروندان در پنج شنبه آخر سال جهت زیارت اهل قبور به آرامستان مراجعه می کنند .

شاهرخ فاتحی بیان کرد : در دو سال اخیر به واسطه شیوع ویروس کرونا امکان زیارت اهل قبور در اعیاد وجود نداشت و درب های آرامستان بسته بود .

وی گفت : امسال با تمهیدات صورت گرفته و با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان زیارت اهل قبور در پنج شنبه آخر سال برای شهروندان وجود دارد .

فاتحی افزود : با هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی و در راستای پیشگیری از ترافیک در داخل محوطه آرامستان ، تمامی درب های آرامستان بسته است و از ورود خودرو شخصی به داخل آرامستان بهشت محمدی ممنوع است .

وی اعلام کرد : در راستای رفاه حال شهروندان بویژه افراد سالخورد چندین دستگاه اتو بوس و تاکسی توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر جهت جابجایی شهروندان به قطعات بالاتر صورت گرفته است .

فاتحی عنوان کرد : تنظیف و پاکسازی محوطه آرامستان و همچنین رفع مشکلات در برخی از معابر آرامستان انجام شده است .

وی از تمامی شهروندان در خواست نمود : در روز پنج شنبه آخر سال با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک به آرامستان بهشت محمدی مراجعه کنند.

انتهای پیام


پست های مرتبط