اردوهای راهیان نور چراغ هدایتی برای آیندگان است

استاندار خراسان شمالی گفت: فلسفه برگزاری راهیان نور توجه به اصل عزت و افتخار غیورمردان این سرزمین اسلامی است زیرا در این اردوها موضوعات حوزه دفاع مقدس به درستی به تصویر کشیده می شود.



به گزارش خبرنگار مجله خبری، محمدرضا حسین نژاد در آیین افتتاح اردوهای مجازی دانش آموز خراسان شمالی اظهار داشت: شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور به عنوان سکانداران آینده کشور می توانند بهترین راویان برای نسل های آینده باشند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یکی راه های تاثیرگذار در شخصیت و تربیت افراد جامعه است گفت: حضور میدانی و معنوی در اردوهای راهیان نور موجب به تصویر کشیدن رشادت ها و شهادت طلبی است.

استاندار خراسان شمالی در ادامه گفت: همچنین شهدا عزت و امنیت را به کشور ما هدیه داده اند.

حسین نژاد گفت: کسانی که در زمان هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند هم اکنون راوی هستند و دانش آموزان نیز برای آیندگان راوی می شوند و این عمل باید ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: بزرگترین افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود رهبر با بصیرت و آگاه به تمامی مسائل مدیریتی جهان است و به برکت خون شهدا و لبیک به فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری این عزت و افتخار به وجود آمده است.

* اعزام ۴۵۰ نفر دانشجو خراسان شمالی به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در ادامه این آیین گفت: ۴۵۰ نفر دانشجو استان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که از این تعداد ۲۵۰ نفر دانشجو دختر و مابقی پسر هستند.

سردار اسماعیل فرجی گفت: هم اکنون امنیتی که در کشور ما برقرار است نتیجه خون شهدا و رشادتهای آنان بوده است.

وی با اشاره به اینکه آرمان های ما فرهنگ و شهید و شهادت است گفت: و باید این فرهنگ ادامه داشته باشد.

وی افزود: کشورهای همسایه همواره درگیر جنگ هستند و رژیم صهیونیستی این را بداند که اگر کوچک ترین حرکتی برعلیه ایران انجام دهد حتما جواب دندان شکنی دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام


پست های مرتبط