ماجرای کارگردان معروف با محمود دعایی در یک عروسی

سالها قبل در مجلس عروسی دختر دوستم شرکت داشتم که دیدم سیدمحمود دعایی از در که وارد شد نگاهی به اطراف انداخت و مستقیم آمد صندلی کناری من نشست.



به گزارش گروه فرهنگ و هنر مجله خبری ؛ رافعی کارگردان که در فیلم‌ انقلابی کیمیا و خاک سعی کرده بود تقریبا تمام طیفهای حاضر در مبارزات انقلابی علیه پهلوی را معرفی کند، روایتی ارائه داد از دیدار با محمود دعایی فقید که در ذیل می آید.

رافعی نوشت: سالها قبل در مجلس عروسی دختر دوستم شرکت داشتم که دیدم سیدمحمود دعایی از در که وارد شد نگاهی به اطراف انداخت و مستقیم آمد صندلی کناری من نشست!

چندین نفر از میزهای پشتی به سمتش آمدند هر کدام از سوی شخصیتی که در میزهای پشت ما نشسته بودند؛ یکی از طرف حسن خمینی، دیگری از طرف محمدخاتمی و یکی از طرف جنتی وزیر و .... و خواهش کردند که سر میز آنها بنشیند اما او رو به سوی من می‌کرد که کنار رفیقم نشسته ام و جایم خوبه در حالیکه برای اولین بار بود که میدیدمش.

با تعجب گفتم آقای دعایی با همشون قهری؟ خندید و گفت حوصله هیچکدومشون رو ندارم و برای اینکه بحث سیاسی نکنیم سریع گفت خب شغلت چیه و بحث فیلم و سینما آغاز شد و میزهای پشت سر که دیدند گرم صحبت شده ایم دیگر سراغش نیامدند و...



پست های مرتبط