جای خالی خوش‌خبر را در تیم‌ ملی احساس خواهیم کرد/ مسابقات جهانی والیبال جای تجربه اندوزی نیست

مربی والیبال گفت: جای خالی خوش‌خبر را در تیم‌ ملی احساس خواهیم کرد و بازیکن‌ها او را دوست داشتند.



ناصر شهنازی، مربی و کارشناس والیبال درباره دعوت مجدد از سید محمد موسوی و معنوی نژاد به اردوی تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی مجله خبری اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان با رقابت‌های لیگ‌ملت‌ها خیلی متفاوت است. لیگ ملت‌ها برای اکثر کشورها جنبه بازی تدارکاتی دارد. در جریان مسابقات هم دیدیم که تا مراحل پایانی اکثر تیم‌ها از بازیکن‌های جوان خود استفاده می‌کردند چون دنبال نتیجه نبودند اما مسابقات قهرمانی جهان کاملا متفاوت است و جزو معتبرترین و مهمترین مسابقات والیبال است و تمام تیم‌ها با تمام توان‌ در این رویداد شرکت می‌کنند چون پیروزی در این بازی ها برای همه اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: این چند روز هم که لیست‌های اعلام شده را مشاهده کردیم، دیدیم که همه از ستاره‌هایشان قرار است استفاده کنند. در رابطه با لیست تیم‌ ملی کشورمان هم طبیعی است کادر فنی به تازگی از مسابقات برگشته و قطعا تیم را در این رویداد به خوبی ارزیابی کردند که در نهایت به این نتیجه رسیدند که برای مسابقات جهانی نیاز دارند از باتجربه‌ها نیز استفاده کنند. مسابقات جهانی جای تجربه اندوزی نیست که بخواهیم از ترکیب‌های متفاوت بهره ببریم قطعا دعوت از موسوی و معنوی نژاد در این برهه اقدام درستی بوده چون به هرشکل بازیکن‌های باتجربه ای هستند و می توانند به والیبال کمک کنند. البته از امیر غفور هم می‌شد استفاده کرد چون تجربه بالایی دارد ولی شاید چون در این پست بازیکن بیشتری داشتیم دعوت نشده ولی غفور جزو بهترین‌هاست که می‌تواند به تیم‌ کمک کند.

شهنازی با اشاره به بازی‌های تدارکاتی پیش‌بینی شده برای تیم‌ ملی یادآور شد: کار سختی را در پیش داریم، فدراسیون مجله خبریمه ریزی خوبی انجام داده اخیرا هم از بازی های تدارکاتی تیم رونمایی کرد و امیدوارم این بازی ها برگزار شود. بازی تدارکاتی برای هر تیمی ضروری است. تیم فعلی ما دچار یک تغییر 50 درصدی شده این را لیست اعلام شده می‌گوید، این تیم برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان زیادی دارد این درحالی است که فرصت ما محدود است. برای تیم آرزوی موفقیت دارم و واقعا در این شرایط نمی‌توان نتیجه را از قبل پیش‌بینی کرد.

وی درباره تغییر سرپرست تیم‌ ملی آن هم در آستانه مسابقات جهانی گفت: امیر خوش خبر جزو باتجربه‌های والیبال ماست، هم بازیکنان قدیمی و هم بازیکن‌های جوان ارتباط خوبی با او داشتند و واقعا شاهد بودم که بچه‌ها چطور او را دوست دارند و جای خالی خوش خبر را در تیم‌ ملی احساس خواهیم کرد. به هر صورت اختلافاتی که بین سرپرست و کادر فنی وجود داشت در نهایت منجر به این شد که شاهد تغییرات باشیم و برای سرپرست جدید هم آرزوی موفقیت دارم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//



پست های مرتبط