سرمربی‌ تیم‌ ملی گزینه یک تیم لیگ برتری است/ سجادی برای موفقیت ورزش تلاش می‌کند

رئیس فدراسیون هندبال گفت: سرمربی‌ تیم ‌ملی گزینه یک تیم لیگ برتری هم است.



علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال درباره آخرین وضعیت تیم ‌ملی بانوان و آقایان برای حضور در پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی مجله خبری اظهار داشت: تیم های ما چند مرحله اردوی آمادگی خود را پشت سر گذاشتند و روز گذشته هم آخرین تمرین تیم ملی برگزار شد. خوشبختانه شرایط خوبی داریم البته فراموش نکنیم که تیم بانوان به دلیل اینکه اعزام شان خیلی دیر مورد موافقت قرار گرفت تمریناتش را هم دیرتر شروع کرد ولی به درخشش هر دو تیم‌ در این رویداد خوشبین هستم.

وی درباره انتخاب مونتسرات پوچه‌دیاز به عنوان مربی تیم ملی بانوان هم توضیح داد: پوچه‌دیاز در عرصه مربیگری کارنامه خوبی دارد. قرار است در بازی های کشورهای اسلامی و حتی رقابت های قهرمانی آسیا هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد. پس از این دو رویداد عملکرد او را بررسی و در نهایت در خصوص ادامه همکاری با او تصمیم خواهیم گرفت. البته به نظر می رسد این مربی اسپانیایی در ایران ماندنی باشد چون گویا با یکی از تیم های لیگ برتری هم برای فصل جدید به توافق رسیده است.

پاکدل در ادامه با اشاره به صعود تیم ملی هندبال نوجوانان دختر به جمع 16 تیم برتر جهان گفت: دختران ما کاری کردند کارستان واقعا دست به کار بزرگی زدند. هیچکس این نتیجه را تصور نمی‌کرد اما مزد تلاش هایشان را گرفتند. این نتیجه در تاریخ رشته‌های توپی آنهم در بخش بانوان هرگز رخ نداده بود قطعا می توانیم این افتخار را نقطه عطفی در ورزش بانوان ایران بدانیم. سه سال برای این تیم زحمت کشیدیم هرگز در این سه سال تیم رها نشد در اکثر مسابقات آسیایی حضور داشتند، شک نکنید در آینده نزدیک این بچه‌ها نسل طلایی هندبال بانوان را تشکیل خواهند داد.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان درباره ارزیابی خود از عملکرد حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: آنچه که پر واضح است نه تنها وزیر ورزش بلکه تمام مدیران فعال در حوزه ورزش از جمله روسای فدراسیون‌ها در این یک سال تمام تلاش خود را به کار گرفتند که بتوانند نتایج خوب و عملکرد رضایت بخشی را داشته باشند‌. سجادی هم جزو همین مدیران ورزشی است که همواره در تلاش است این حوزه به عنوان یکی از عناصر اصلی نشاط‌آور در جامعه روزهای خوبی را سپری کند ولی مشکلات ناشی از اقتصاد کشور هم محدودیت‌ هایی را برای همه به وجود آورده که جامعه ورزش را دچار چالش کرده است اما با این حال همه تلاش کردیم در آوردگاه‌‌های حساس پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاوریم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//



پست های مرتبط