ترافیک معابر منتهی به مرز شلمچه روان است / زوار خودروهای خود را در پارکینگ ها پارک کنند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: ترافیک معابر منتهی به مرز شلمچه، روان است.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از شلمچه ، فرید کریمی زاده امروز یکشنبه 13 شهریور ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ، پلیس راهنمایی و رانندگی در کنار سایر همکاران انتظامی استان به منظور تسهیل آمد و شد و همچنین تردد آسان زایران در مرز بین المللی شلمچه مستقر شده اند.

او گفت: با توجه به رصد و پایش های مرکز مانیتورینگ به حمدلله معابر منتهی به مرز شلمچه دارای بار عادی و ترافیک روان را شاهد هستیم و هیچ‌گونه انسداد و گره ترافیکی نداریم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان افزود: زایران سفر خود را مدیریت کنند و به روزهای منتهی اربعین موکول نکنند تا به راحتی و در کمال آسایش و آرامش به زیارت عتبات و عالیات مشرف شوند.

کریمی با تاکید بر اینکه رانندگان از انجام هرگونه حرکات مخاطره آمیز در حوزه رانندگی اجتناب کنند، بیان کرد: خط قرمز پلیس سرعت غیرمجاز ، سبقت غیرمجاز و عدم استفاده از کمربند ایمنی است و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

او اضافه کرد: رانندگان در طول مسیر رفت و برگشت استراحت کافی را داشته باشند و با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند.

کریمی تاکید کرد: زایران اربعین حسنی که با وسیله نقلیه به مرزها مراجعه می‌کنند، باید خودرو های خود را در پارکینگ ها تعیین شده پارک کنند و از هرگونه توقف در سطح معابر خودداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در پایان با اشاره به اینکه در برخی از معابر ممکن است محدودیت‌های ترافیکی اجرا شود رانندگان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند، افزود: فرزندان شما در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی با کمال افتخار خدمتگذارتان هستند./انتهای پیام


آیا این خبر مفید بود؟

0

0


نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط