زائران اربعین مراقب نقشه‌های دشمن غدار باشند/آنان برای به حاشیه راندن این حماسه بزرگ نقشه‌ها کشیده‌اند

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای تاکید کرد: زائران اربعین مراقب نقشه‌های دشمن غدار باشند چرا که آنان برای به حاشیه راندن این حماسه بزرگ نقشه‌ها کشیده‌اند.



به گزارش مجله خبری، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی بیانیه ای را ضادر و تاکید کرد: بزرگترین استقبال و پذیرایی جهانی از دیدار دو ملت در حال رقم خوردن است. میلیون ها عراقی، میزبان میلیون ها عاشق حسینی از کشور همسایه شان ایران عزیز و سرافراز هستند . میزبانان و میهمانان این همایش شوق برانگیز، مرزهای رسمی دو کشور را درنوردیده اند و در یک سرزمین و در یک خانه و یک مسیر به حرکت درآمده اند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:به هموطنان زائرمان توصیه می کنیم در این سفر الهی مراقب نقشه های دشمن غدار باشند. شما خواب را از چشمان شیاطین زمان ربوده اید. آنان برای به حاشیه راندن این حماسه بزرگ نقشه ها کشیده اند و توطئه ها و فریب و دغل ها در سر دارند.

به گزارش مجله خبری، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«این روزها از هر کوی و برزنی بانگ الرحیل به گوش می رسد. کاروان های اربعین حسینی از اطراف و اکناف عالم به سوی میعادگاه عاشقان به حرکت درآمده اند. جوشش خون اباعبدالله الحسین (ع) تبدیل به رودخانه های زلال و پرخروشی شده که در آن انسان ها برای رسیدن به وصال سر از پا نمی شناسند.

عاشقان بی قرار حسین (ع) که گدازه های شور و شعور حسینی، دل هایشان را گدازان کرده است، انَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فی قُلُوبِ الْمُؤ منینَ لا تَبْرُدُ اَبَداً، اعم از زن و مرد، پیر و جوان، شیعه و سنی، مسلمان و مسیحی، همه و همه قیام کرده اند تا پیام خون عاشورای حسینی را به همه مردم جهان برسانند. مخابره کنند ولو آنکه بوق های سامری با سانسور و تحریف، بخواهند این حرکت عظیم را نادیده بگیرند و مشتی خاک بر چهره خورشید بپاشند.

لشگریان ده ها میلیونی حسینی به حرکت درآمده اند تا بزرگترین گردهمایی بشری را بر این کره خاکی رقم بزنند. اینان طلایه داران عواطف انسانی، اخلاق رحمانی، تمدن سازان علوی و ذخایر مهدوی در عصر انتظار و ظهور هستند. و خداوند را شاکریم در عصری زندگی می کنیم که شاهد این همه جلال و شکوه و عظمت هستیم.

جمع زیادی از برادران و خواهران عزیزمان از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ، به این کاروان باعظمت پیوسته اند و جمع دیگری نیز در پشتیبانی و تدارک از این لشگر تمدن ساز، آستین های همت را بالا زده و خالصانه در میزبانی و بدرقه و استقبال سنگ تمام گذاشته اند.

درود و سلام می فرستیم به همه خادمانی که ماه هاست آرام و قرار از کف داده اند و با برپایی موکب ها و تامین آب و نان و لوازم ضروری زائران ، گوشه ای از عشق و علاقه خود را به ائمه اطهار علیهم السلام نشان داده اند.

برادران و خواهران عراقی مان هم ، تمام قد آغوش به سوی زائران و شیفتگان حسینی گشوده اند تا جلوه های کم نظیری از مهمان نوازی و جود و کرم و دلدادگی خود به حریم اهل بیت عصمت و طهارت را به نمایش بگذارند. بزرگترین استقبال و پذیرایی جهانی از دیدار دو ملت در حال رقم خوردن است. میلیون ها عراقی، میزبان میلیون ها عاشق حسینی از کشور همسایه شان ایران عزیز و سرافراز هستند . میزبانان و میهمانان این همایش شوق برانگیز، مرزهای رسمی دو کشور را درنوردیده اند و در یک سرزمین و در یک خانه و یک مسیر به حرکت درآمده اند.

ما یک ملتیم. همه ما حسینی هستیم. ما ملت امام حسینیم. ما نگین درخشان تاریخ امروز و فردا هستیم. امام حسین ، متعلق به همه بشریت است. نهضت امام حسین یک نهضت فرادینی و جهانی است و آرمان آزادی و رهایی انسان ها از یوغ اسارت و بردگی حد و مرز جغرافیایی ندارد و امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه جهانی تشنه فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی (ص) و الگوپذیری از فرهنگ آزادگی حسینی است.

به هموطنان زائرمان توصیه می کنیم در این سفر الهی مراقب نقشه های دشمن غدار باشند. شما خواب را از چشمان شیاطین زمان ربوده اید. آنان برای به حاشیه راندن این حماسه بزرگ نقشه ها کشیده اند و توطئه ها و فریب و دغل ها در سر دارند. شایسته است با احترام و تکریم نسبت به آداب و رسوم برادران و خواهران دینی مان در عراق و رعایت آداب مهمانی و با نمایش اخلاص و ایثار و اهتمام به امور زیارت، موجبات خشنودی خاندان عصمت و طهارت را فراهم آورید. هنیئا لکم یا زوار الحسین(ع)»

انتهای پیام/


آیا این خبر مفید بود؟

0

0


نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط