استقلال باید هرچه سریع‌تر به خودش بیاید/ کی‌روش و نکونام وزن نیمکت تیم ملی بالا خواهند برد

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره وضعیت استقلال در بازی‌های امسال به صحبت پرداخت.



فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی مجله خبری درباره وضعیت استقلال در بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در هفته‌های ابتدایی من را راضی نکرده است. در روزهای اول اعتقاد داشتم که ریکاردو ساپینتو مربی توانمندی برای استقلال نباشد. پیشرفت در استقلال خیلی کم مشاهده شده و تغییر تاکتیکی زیادی ندیده‌ایم. نه در بحث دفاع و نه در بحث حمله. مجیدی با تاکتیک‌های دفاعی به دنبال برد، قهرمانی و شکست ناپذیری بود اما این تیم از آن هم دفاعی تر است.

وی در ادامه درباره مشکل اصلی آبی‌ها گفت: به نظرم استقلال به یک پلی‌میکر نیاز دارد. به بازیکنی طراح که بتواند چند بازیکن را از پیش رو بردارد و به مهاجملن اضافه شود. بازیکنی چون جباری. البته چنین بازیکنی نداریم شاید علی کریمی خرید خوبی محسوب می‌شد و می‌توانست به تیم کمک کند.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: بهتر بود تیم بازیکنان خلاق جذب می‌کرد. قایدی یکی از بهترین‌های استقلال بوده اما شرایط بدنی خوبی ندارد. استقلال روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و به نظرم اگر این تیم به خودش نیاید در هفته‌های آینده به مشکل می‌خورد.

فلاحت‌زاده درباره خط حمله آبی‌ها گفت: مربی باید به مهاجمان طرح و مجله خبریمه بدهد. شهباززاده در سپاهان مفید‌تر فوتبال بازی می‌کرد. با سطحی متفاوت‌تر. نظر سرمربی است که بازیکنان را می‌سازد و باید برای مهاجمان مجله خبریمه داشت. در حال حاضر احساس می‌کنم استقلال مجله خبریمه هجومی خوبی ندارد.

وی درباره بهترین خرید استقلال افزود: بهترین خرید را قایدی می‌دانم. آجورلو در زمینه جذب مهره خوب کار کرده و تلاشش را انجام داده اما حس می‌کنم استقلال با ادامه روندش به رتبه‌های پایین‌تری برسد و باید رویه خود را عوض کند.

بازیکن اسبق استقلال درباره مقایسه لیگ امسال و سال‌های گذشته هم گفت: لیگ امسال لیگ خوبی است و بیشتر تیم‌ها به هم نزدیک هستند. شاید مدعیانی داشته باشیم اما همه تیم‌ها نزدیک‌ هستند. با توجه به برگزاری جام جهانی و بازگشت کی‌روش می‌توان گفت بازیکنان انرژی دوچندانی می گیرند و لیگ بهتری را شاهد خواهیم بود. همه این عوامل در افزایش سعی و توان بازیکنان تاثیر خواهد داشت. جام جهانی علاوه بر تجربه از لحاظ مالی و لژیونر شدن هم به بازیکنان کمک می‌کند.

فلاحت‌زاده در خصوص انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: مشخص بود کی‌روش به ایران می‌اید. باید قبول کرد که سطح او خیلی بالاتر از اسکوچیچ است. از طرفی شنیده می‌شود نکونام کنار او قرار می‌گیرد که به نظرم بهترین گزینه ممکن است زیرا سبکی مشابه دارد و برای تیم ملی مفید است. درباره نحوه جدایی اسکوچیچ صحبتی نمی‌کنم و حتما آقای تاج صلاح دانسته اما مگر می‌شود بگوییم کی‌روش مربی بزرگ و خوبی نبوده؟ مربی بزرگی است و امیدوارم همفکری او و نکونام به سود تیم ملی باشد. با حضور این دو وزن نیمکت تیم ملی را بالا خواهند برد.

وی در پایان افزود: فکر می‌کنم امسال پرسپولیس تیم خوبی دارد و سپاهان هم مدعی خواهد بود. پرسپولیس در حال جا افتادن است و شیخ دیاباته را هم خریده. گل‌گهر تیم خوبی نشان داده. استقلال اگر مشکلاتش را بر طرف کند قطعا یکی از مدعیان خواهد بود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//


آیا این خبر مفید بود؟

1

0


نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط