وضعیت آب و هوای عتبات عالیات در روزهای آینده

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت آب و هوای عتبات عالیات در روزهای آینده را اعلام کرد.



به گزارش مجله خبری، صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره آخرین وضعیت هوای مرزها و عتبات عالیات گفت: آسمان مهران ۱۷ و ۱۸ شهریورماه صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و غبار رقیق با بیشترین و کمترین دمای ۴۲ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: آسمان شلمچه و چذابه پنجشنبه صاف گاهی همراه با وزش باد، غبار رقیق و افزایش شرجی هوا پیش بینی می‌شود. دمای هوای امروز در شلمچه به ۴۵ و ۳۱ درجه سانتیگراد در گرمترین و خنکترین زمان می‌رسد. این منطقه جمعه دمای هوای ۴۴ درجه‌ای تا ۳۱ درجه‌ای را تجربه می‌کند.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: دمای هوای امروز در چذابه در گرم‌ترین زمان ۴۴ و در خنکترین زمان ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد بود و پس امروز بیشینه و کمینه دما ۴۴ و ۳۱ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان آسمان قصر شیرین امروز صاف، گاهی همراه با وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۴ و ۲۶ درجه سانتیگراد و پس فردا آسمان این شهر صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۴۴ و ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی تمرچین پیرانشهر طی امروز و فردا اظهار کرد: آسمان این منطقه امروز صاف تا قسمتی ابری و وزش باد خواهد بود و دما در گرمترین و خنکترین زمان ۳۲ و ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. شنبه نیز آسمان تمرچین پیرانشهر صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دما به ۳۳ و ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی شهرهای عراق اظهار کرد: آسمان نجف و کربلا امروز و فردا صاف همراه با وزش باد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. دمای نجف امروز به ۴۵ و ۳۰ درجه سانتیگراد در گرمترین و خنکترین زمان می‌رسد. برای جمعه نیز دمای هوا در این شهر ۴۴ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره دمای هوای کربلا گفت: دمای هوای این شهر امروز در گرمترین زمان به ۴۵ و در خنکترین زمان به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد. شنبه نیز دمای هوا در این شهر در گرمترین و خنکترین دما ۴۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین اظهارکرد: آسمان کاظمین امروز صاف همراه با وزش باد و غبار محلی خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای هوا در این شهر ۴۵ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. وضعیت جوی کاظمین جمعه صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود و بیشینه دمای هوا ۴۵ و کمینه آن ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی سامرا طی امروز و فردا اظهار کرد: آسمان این شهر امروز صاف گاهی همراه با وزش باد و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۴۴ و ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان این شهر جمعه صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود و دمای هوا در گرمترین و خنک‌ترین زمان به ۴۴ و ۲۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/




آیا این خبر مفید بود؟

0

0


نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط