تحقق اهداف طرح هسته‌های مسئله‌محور احمدی روشن در گرو حضور فعال دستگاه‌ها و صنایع است

نشست رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان با جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان با محوریت هسته‌های مسئله‌محور احمدی روشن برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مجله خبری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان با جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان گیلان با هدف تبیین و فراهم کردن زمینه اجرایی طرح هسته‌های مسئله‌محور احمدی روشن در استان برگزار شد.

در این نشست، شیرینی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان با اشاره به فعالیت‌های بنیاد ملی نخبگان، گفت: وظایف این بنیاد شامل سه بخش شناسایی استعدادهای برتر، توانمندسازی و حمایت از آنان است تا این افراد بتوانند در بخش‌های مختلف جامعه خدمت‌رسانی کنند.

وی افزود: هر کدام از این وظایف سه گانه‌ای که بنیاد ملی نخبگان بر عهده دارد، در قالب طرح‌های مشخصی انجام می‌شوند که هر کدام بخش مشخصی از مستعدان را پوشش می‌دهد.

رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان با اشاره به اهداف و رویکردهای طرح شهید احمدی روشن، ادامه داد: این طرح یکی از مهمترین این طرح‌هاست که تلاش دارد هر سه وظیفه بنیاد ملی نخبگان در بخش دانشجویی را پوشش دهد که البته تحقق این مهم با توجه به اقتضائات این طرح، نیازمند حضور فعال و جدی دستگاه‌ها، نهادهای اجتماعی و صنایع مختلف است.

در این نشست، شیوه‌نامه طرح شهید احمدی روشن تشریح و به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد.

انتهای پیام/


آیا این خبر مفید بود؟

0

0


نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط