شرایط پرسپولیس بهتر از قبل می‌شود/ رضایت هواداران برای ما اهمیت دارد

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس بهتر از قبل می‌شود و هواداران هم به آینده این تیم امیدوار باشند.



محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی مجله خبری با اشاره به برگزاری مراسم روز هوادار اظهار داشت: طبق مجله خبریمه سال های قبل، امسال هم در روز منتسب به هوادار برای پرسپولیس، مراسم ویژه برگزار شد که طی آن ضمن تقدیر از هواداران از محمود خوردبین به عنوان شناسنامه پرسپولیس نیز تقدیر شد. ما پیشکسوتان بزرگی داریم که باید قدر آنها را بدانیم.

وی در خصوص حضور پرشور زنان و دختران پرسپولیسی در ورزشگاه و سکوهای استادیوم آزادی تاکید کرد: 50 درصد از این جامعه را زنان و دختران تشکیل می دهند و کمترین حق شان حضور در استادیوم است. ما در تلاش هستیم این شرایط برای هواداران پرسپولیس استمرار داشته باشد.

معاون باشگاه پرسپولیس با تاکید به شرایط خوب این تیم در لیگ برتر افزود: تیم ما هفته به هفته و بازی به بازی بهتر می شود. در شروع فصل نتایج خوبی را کسب کرده ایم و در نهایت تلاش مجموعه باشگاه این است که این روند خوب تا رسیدن به جام قهرمانی برای پرسپولیس ادامه دار باشد.

محمدی در مورد رضایتش از شرایط پرسپولیس در نقل و انتقالات به خبرنگار مجله خبری گفت: ما نباید از نقل و انتقالات راضی باشیم بلکه این رضایت باید از جانب هواداران باشد و بازخوردها نشان می دهد این اتفاق رخ داده است. ما در این مدت تمام تلاش مان را به کار گرفتیم تا پرسپولیس به بهترین شکل برای حضور در مسابقات آماده شود. در حال حاضر پس از اضافه شدن وحید امیری تیم کامل می شود.

دروازه‌بان سال‌های گذشته پرسپولیس در مورد حضور پرتعداد بازیکنان ملی‌پوش از جمع سرخ‌ها در اردوی پیش روی تیم ملی خاطرنشان کرد: این افتخار پرسپولیسی ها است که بیشترین نفرات را در تیم ملی داشته باشند. همه ملی پوشان ما سرباز تیم ملی هستند و در زمان لازم بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می دهیم و مشکلی از این بابت نداریم.

محمدی در خصوص تلاش باشگاه برای حل مشکل میزبانی پرسپولیس در دیدار برابر تراکتور گفت: تیم حقوقی ما پیگیر این موضوع است و امیدوارم این مسابقه با حضور هواداران برگزار شود.



خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//


آیا این خبر مفید بود؟

2

0


نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط