آخرین مهلت ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو و سایپا در سامانه یکپارچه

مرحله سوم ثبت نام از متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه که از 16 شهریور ماه آغاز شده بود، امروز جمعه ۱۸ شهریور پایان می‌یابد.



به گزارش مجله خبری، متقاضیان ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه در زمان باقی مانده می‌توانند با ورود به سامانه sale.iranecar.com ثبت نام کنند.

فروش فوق العاده پژو پارس TU۵ و پژو ۲۰۶ جزئیات و قیمت

گروه صنعتی ایران‌ خودرو، از امروز ‌فروش فوق العاده ۶ محصول با موعد تحویل 90 روزه را آغاز می‌کند و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.








جزئیات فروش فوق‌ العاده سایپا اعلام شد_شهریور۱۴۰

گروه خودروسازی سایپا نیز، ‌فروش فوق العاده 5 محصول کوییک.اس، ساینا.اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر و کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل 90 روزه را آغاز می‌کند و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

همچنین شرایط پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را نیز برای 6 محصول شاهین، ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل آذر ماه سال جاری الی "تیرماه" 1402 آغاز می کند.

گفتنی است در این طرح، صرفا فروش فوق العاده خودرو ساینا.اس از طریق قرعه کشی عرضه می شود و فروش سایر محصولات اعم از فروش فوق العاده و پیش فروش بدون محدودیت قرعه کشی انجام خواهد شد.

همچنین در این طرح فروش محدودیت عدم وجود ثبت نام و صدور فاکتور در فروش فوق العاده انواع خودرو کوییک به 18 ماه و درخودرو ساینا.اس به 24 ماه تغییر یافته است و در خصوص خودرو شاهین محدودیت مذکور وجود ندارد.

ضمنا محدودیت پلاک انتظامی در تمامی روش های فروش(فوق العاده و پیش فروش) و تمامی محصولات به غیر از ساینا.اس اجرا نخواهد شد.

متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.


آیا این خبر مفید بود؟

2

2


نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 2 رای مخالف






پست های مرتبط