تشویق ۱۴ دقیقه‌ای بازیگر نقش مریلین مونرو

فیلم «بلوند» به کارگردانی اندرو دامینیک شب گذشته ۸ سپتامبر در حالی در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد که با تشویق ۱۴ دقیقه‌ای ایستاده تماشاگران در سالن نمایش مواجه شد.



به گزارش گروه فرهنگ و هنر مجله خبری؛ فیلم «بلوند» به کارگردانی اندرو دامینیک در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد. پس از نمایش فیلم آنا دِآرماس ستاره نقش مریلین مونرو در این فیلم که با استقبال مواجه شد در حال اشک ریختن بود.

در جریان فرش قرمز این فیلم که اواخر شب گذشته برگزار شد برد پیت ستاره هالیوود و یکی از تهیه‌کننده‌های فیلم نیز در کنار دامینیک، آنا دِآرماس، آدرین برودی و جولیان نیکلسون روی فرش قرمز ظاهر شد و غوغایی به راه انداخت.

در جریان نمایش فیلم در شب گذشته، چهره آدریان برودی دیگر بازیگر فیلم نیز با چشمانی اشک آلود دیده می‌شد. برد پیت تهیه کننده فیلم نیز به وضوح خوشحال و خندان بود.

«بلوند» زندگی مونرو را از دوران کودکی با نام اصلی نورما جین تا رسیدن به جایگاه ستاره سینما به تصویر می کشد. بازیگران مکمل این فیلم شامل بابی کاناواله، آدرین برودی، جولیان نیکلسون، خاویر ساموئل و اِوان ویلیامز هستند. این فیلم نخستین نمایش خود را در جشنواره فیلم ونیز امسال تجربه کرد.


آیا این خبر مفید بود؟

1

1


نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 1 رای مخالف






پست های مرتبط