رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی :تخلف انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در خراسان جنوبی گزارش نشد

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی :تخلف انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در خراسان جنوبی گزارش نشدرئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: گزارشی مبنی بر تخلف مجریان و متصدیان انتخابات در استان نداشته‌ایم و متولیان تاکنون وظایف خود را براساس قانون دنبال کرده‌اند.


به گزارش مجله خبری ازخراسان جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی در گفتگو با سیمای خاوران مستقر در ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: از این پس هم مجریان انتخابات مُرّ قانون را اجرا کنند تا انتخابات سالم و باشکوهی در خراسان جنوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تمام صندوق‌های اخذ رأی قبل از ساعت 6 در شعب مستقر شده‌اند، بیان کرد: تمامی دستگاه‌های احراز هویت تا ساعت 7:30 دقیقه در شعب روشن شد و ساعت هشت صبح هم فرآیند اخذ رای در تمامی شعب آغاز شد.

معاون سیاسی استاندار عنوان کرد: شواهد و قراین در شعب اخذ رأی خراسان جنوبی نشان‌دهنده مشارکت پرشور مردم در این مرحله از انتخابات است.

طالبی گفت: طبق قانون اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری با شناسنامه یا کارت ملی انجام می‌شود اما اگر در شناسنامه کد ملی درج نیست حتماً کد ملی خود را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه افرادی که سواد ندارند و یا نقض عضو دارند حتماً یک نفر معتمد را برای نوشتن برگ رأی به همراه داشته باشند، همچنین مردم تعرفه‌های اخذ رأی را خوانا بنویسند.

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری



پست های مرتبط