پدر جنایتکار مشکلات خانوادگی را عامل قتل دخترش دانست

پدر جنایتکار مشکلات خانوادگی را عامل قتل دخترش دانستپدر جنایتکار اهل صالحیه با سلاح گرم و شلیک دو گلوله،سینه دخترش را شکافت و به قتل رساند.


به گزارش مجله خبری از تهران؛ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: به دنبال گزارش چندین فقره سرقت منزل در بهارستان و شکایت مال‌باختگان این موضوع مورد تحقیق و بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از گذشت کم تر از دو هفته تلاش ها پلیس آگاهی بهارستان نتیجه داد و سارق به همراه مالخر دستگیر شدند و به جرم ارتکابی اعتراف کردند. سارق منازل بهارستان که دارای زن و فرزند بوده اعتیاد را عامل اصلی سرقت های خود دانست.

عسکری نیا در ادامه با اشاره به قتل دختر جوان توسط پدرش در صالحیه گفت: علت اصلی این جنایت توسط پدر مشکلات خانوادگی بود که توسط سلاح گرم با شلیک دو گلوله دختر جوان به قتل رسید.

پدر قاتل در اعترافات خود گفت: از همسر سابقم جدا شدم و دخترم به همراه پسرم با مادرشان زندگی می کردند و این موضوع باعث آزار من می شد تا این که یک روز بر سر این موضوع بحثمان شد و با سلاحی که تهیه کرده بودم دو گلوله به سینه دخترم او را به قتل رساندم.

اما برادر مقتول صحبت های پدرش را تکذیب کرد و اعتیاد پدرش و توهمات ناشی از مصرف مواد مخدر را عامل اصلی قتل خواهرش توسط پدرش دانست.

انتهای پیام/



پست های مرتبط