بمناسبت هفته دولت صورت گرفت: دیدار جمعی از مدیران ادارات و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان با فرماندار اسلامشهر

بمناسبت هفته دولت صورت گرفت: دیدار جمعی از مدیران ادارات و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان با فرماندار اسلامشهرهمزمان با هفته گرامیداشت دولت، جمعی از مدیران ادارات و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان با فرماندار اسلامشهر دیدار کردند.


به گزارش مجله خبری از تهران حسین حبیبی در دیدار با بخشداران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی چهاردانگه و احمدآباد مستوفی بر ضرورت توجه جدی شوراهای اسلامی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، پرهیز از اختلاف و تفرقه و مقابله جدی با ساخت و ساز غیر مجاز توسط بخشداری ها و شهرداری ها تاکید کرد.

فرماندار اسلامشهر همچنین در دیدار با مدیران برق اسلامشهر و چهاردانگه آخرین وضعیت شبکه توزیع برق شهرستان و مشکلات این دو اداره را در ایام اوج مصرف برق مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

حسین حبیبی همچنین در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز با اشاره به کندی احداث خانه جوان و برخی پروژه های ورزشی بر ضرورت پیگیری مستمر این اداره برای تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش تاکید کرد.

وی در دیدار با مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر نیز با اشاره به اهمیت حفظ اراضی کشاورزی و باغات و اهمیت مقابله جدی با هرگونه تغییر کاربری غیر قانونی و ساخت و ساز غیرمجاز، مشکلات کشاورزان در زمینه کمبود گازوئیل و همچنین حقآبه آنها از کانال محمدیه و دو تصفیه خانه فیروز بهرام و واوان را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/



پست های مرتبط