تلگرام به داد هند رسید!

تلگرام به داد هند رسید!به دنبال اطلاعات فاش شده یک شرکت بیمه‌کننده هندی از طریق تلگرام، این پیام‌رسان پذیرفت که اطلاعات مذکور را حذف کند.


به گزارش خبرنگار علم و فناوری مجله خبری؛ ماه گذشته اطلاعات زیادی در هند از جمله گزارش‌های پزشکی، از طریق چت‌بات‌های تلگرام به صورت عمومی در دسترسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

تلگرام ۴۱ هزار دلار جریمه شد


چت‌بات‌های تلگرامی در هند دردسرساز شدند


هند شاگرد آخر اینترنت شد!


هند از تلگرام شکایت کرد!




یک محقق امنیتی در این خصوص هشدار داد که جزئیات خصوصی میلیون‌ها نفر برای فروش است که نمو‌نه‌های آن را می‌توان با درخواست از چت‌بات‌ها مشاهده کرد.

با استفاده از این چت‌بات‌ها، می‌توان به راحتی اطلاعات و اسناد را با نام، شماره تلفن، آدرس، جزئیات مالیاتی، کپی کارت‌های شناسایی، نتایج آزمایش و تشخیص پزشکی دانلود کند.

تلگرام به افراد یا سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا حجم زیادی از داده‌ها را در پشت حساب‌های ناشناس ذخیره و به اشتراک بگذارند. همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا چت‌بات‌های قابل تنظیم ایجاد کنند که به صورت خودکار محتوا و ویژگی‌ها را براساس درخواست‌های کاربر ارائه می‌دهند.

در حال حاضر دادگاه هند از Star Health شرکت بیمه هندی خواست تا جزئیات داده‌های فاش شده مشتریان را از طریق چت‌بات‌ها برای حذف به پیام‌رسان تلگرام ارائه دهد.

دادگاه عالی مادراس هند این دستور را پس از آن صادر کرد که تلگرام اعلام کرد که اگر شرکت بیمه‌کننده جزئیات را به آن ارائه دهد، اطلاعات فاش شده را حذف خواهد کرد.

انتهای پیام/



پست های مرتبط