مبنای کار در دادسرای نظام اصل پیشگیری است

مبنای کار در دادسرای نظام اصل پیشگیری استرئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: اصل کار در سازمان قضایی نیروهای مسلح بر پیشگیری است و تلاش می کنیم که اتفاقی نیفتد ، ۲۵ سال است که فرایند پیشگیری را پیگیری و دنبال می کنیم.


به گزارش مجله خبری از گرگان ، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان صبح امروز شنبه ۵ آبان ماه در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان مردم با بصیرت و فهیم دارد که هرگز اجازه سواستفاده از احساسات آنها را به دشمن نداده و در اغتشاشات ۱۴۰۱ و سایر مسائل بسیار خوب عمل کردند.

حجت الاسلام پورخاقان افزود: استانی که بیش از ۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده و تعدادی از شهدا اهل سنت بوده و شهید زن هم داریم ، شهدایی که برای انقلاب و حراست از کشور خون پاک خود را نثار کردند.

وی تصریح کرد: امروز موشک های هایپرسونیک مافوق صوت با سرعت هدف و قلب دشمن را نشانه می رود و همچون سجیل از آسمان بر سر دشمن فرو می ریزد و دنیای استکبار را به لرزه در آورده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما متکی به ایمان و خدامحور هستند و همین عامل آنها را پیروز نگه داشته است.

پورخاقان اضافه کرد: سنوار نمرده لست، سنوار در تک تک قلب کودکان غزه و بلکه دنیا و بشریت زنده است و همچنان راه او ادامه دارد، ملتی که شهادت را زندگی می داند و مرگ را شجاعانه انتخاب می کند ، این‌مکتب هیچ وقت نمی‌میرد.

وی ادامه داد: خطاب به سگ هار اسرائیل می گوییم، با صلابت می گوییم آزموده را آزمودن خطاست، اینجا جایی نیست که بخواهی با دم شیر بازی کنی ، یک سی ام کشور ما هم نیستی ، اصلا به چشم نمی آیی ، تکیه نکن به آنچه آمریکا برای تو تهیه می کند.

عضو شورای قضایی قوه قضاییه گفت: اساسا اسرائیلی وجود نداشته است ،هفتاد سال است که این رژیم منحوس را به منطقه تحمیل کردند ، آنجا متعلق به فلسطینی هاست .

حجت الاسلام پورخاقان بیان کرد: در جریان حوادث شب گذشته سامانه هایی که جوانان ما طراحی کردند خوب عمل‌کردند و مطمئن باشید دشمن را پشیمان خواهیم کرد.

وی به مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان اشاره کرد و گفت: آقای الواری هر جا بودند خوش درخشیدند و ما باید از تجارب حقوقی ایشان استفاده کنیم و از فردا به عنوان مدیر کل حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح از وجود ایشان استفاده می کنیم.

به گفته پورخاقان ؛ از امروز آقای یونسی زرینی که تجربه های ارزشمندی در بوشهر ، ایلام ، قزوین و سمنان دارند به عنوان رئیس سازمان قضایی گلستان معرفی می شوند.

وی تاکید کرد: در کار ما اصل بر پیشگیری است و باید حفظ کنیم نیروی مسلح را ، در نیروی مسلح یک انحراف از معیار یک سرباز منتهی به شکست جبهه اسلام می شود و این خیلی مهم است .

این مقام قضایی اضافه کرد: اصل کار در سازمان قضایی نیروهای مسلح بر پیشگیری است و تلاش می کنیم که اتفاقی نیفتد و ۲۵ سال است که فرایند پیشگیری را پیگیری و دنبال می کنیم.

انتهای پیام/



پست های مرتبط