عالمی: تمام قد پشت موسیمانه هستیم/شرایط رختکن استقلال عادی بود

عالمی: تمام قد پشت موسیمانه هستیم/شرایط رختکن استقلال عادی بودایمان عالمی گفت : پس از شکست مقابل خیبر اتفاق عجیب و غریبی در رختکن نیفتاد و اوضاع عادی بود، مثل وضعیت هر تیم بزرگی که شکست خورده باشد.


سرپرست استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی مجله خبری، در خصوص شکست استقلال برابر خیبر خرم آباد اظهار داشت: تیم ما در این بازی خوب نبود و متحمل شکست سنگینی شد؛ لذا هوادار حق دارد معترض باشد. من به عنوان سرپرست تیم از هواداران این تیم خجالت می‌کشم و امیدوارم زودتر شرایط مان درست شود.

عالمی در خصوص درگیری در فرودگاه گفت: آنطور که از خود آقا سهراب شنیدم یک هوادار معترض که از شرایط تیم ناراحت بود، انتقاد‌هایی داشت اما داستان این طور که بعضی از حاشیه سازان به آن پرداختند، نبود. متاسفانه این اتفاق را خیلی بزرگ جلوه دادند.

وی همچنین با رد درگیری لفظی بین رامین رضاییان و موسیمانه گفت: واقعا نمی‌دانم این شایعات را از کجا می‌سازند. هیچ درگیری در رختکن استقلال نبوده و اصلا درگیری لفظی هم بین این دو نفر رخ نداد. سرمربی تیم از عملکرد بازیکنان ناراضی بودند و در صحبت با آنها مواردی را گوشزد کردند تا شرایط استقلال بهتر شود.

سرپرست استقلال با حمایت از سرمربی آفریقایی این تیم گفت: موسیمانه مربی بزرگ و با تجربه‌ای است و ما تمام قد از او حمایت می‌کنیم. موسیمانه فقط یک جلسه استقلال را برای بازی با خیبر تمرین داده بود و شک ندارم که او استقلالی پر قدرت‌تر را خواهد ساخت.

انتهای پیام/



پست های مرتبط