لزوم شکل گیری مجمع خیرین اشتغال برای استان

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری: طی توافقات صورت گرفته، مجمع خیرین مهارت و اشتغال با حمایت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در استان محقق می شود.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از اصفهان، در این نشست مسعود مهدویان فر، با اشاره به ابلاغ قانون استفاده از ظرفیت خیرین در آموزش فنی و حرفه ای اظهار داشت: هدف اصلی این بحث توانمندی سازی مردم و افراد جویای کار و ایجاد اشتغال موثر و پایدار است.

وی، با تاکید بر لزوم شکل گیری مجمع خیرین اشتغال برای استان، تاکید کرد: طی توافقات صورت گرفته، مجمع خیرین مهارت و اشتغال با حمایت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در استان محقق می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، با بیان اینکه بسیاری از خیریه ها در حوزه درمان، جهیزیه و کمک های معیشتی و … فعال هستند، تاکید کرد: باید در هدف گذاری ها، موضوعات و مسائل جدید مطرح شود چرا که موضوعات زیربنایی و اساسی مورد غفلت قرار گرفته است.

وی، با بیان اینکه ظرفیت مجمع خیرین مهارت و اشتغال می تواند در این زمینه موثر واقع شود، خاطر نشان کرد: از مهمترین الزامات تحقق این موضوع توسعه فرهنگ مستحسن کار شبکه‌ای و شبکه‌سازی سازمان های مردم نهاد در اقصی نقاط استان است.

وی، در پایان تاکید کرد: می‌باید فرهنگ کار جمعی، پرهیز از اقدامات یکجانبه و ممانعت از موازی کاری مجموعه های ذی ربط را در روند اجتماعی گسترش دهیم.

انتهای پیام


پست های مرتبط