دولت سیزدهم به مشارکت و نقش‌آفرینی مردم نگاه ویژه دارد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دولت سیزدهم به مشارکت و نقش‌آفرینی مردم در بخش‌های مختلف نگاه ویژه و خاص دارد.



به گزارش مجله خبری؛ محسن حسین‌میرزایی روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری، افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بروجن تاکید کرد: تکریم، مشارکت و نقش‌آفرینی مردم به‌ ویژه ایثارگران، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان، مستضعفان و محرومان در تمامی امور مورد توجه باشد.

وی سیاست دولت سیزدهم را کار شبانه‌روزی برای مردم دانست و افزود: مسوولان دستگاه‌های اجرایی مختلف با کار شبانه‌روزی، شأن مردم کشور و استان را حفظ کنند.

حسین‌میرزایی ایجاد تعامل، همدلی و همکاری بین مسوولان، مردم و قشرهای مختلف را ضروری اعلام و تصریح کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان با سفر به شهرستان‌ها و تقویت ارتباط با مردم نسبت به شناسایی و رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

وی با اشاره به قدرت، عزت و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی در دنیا یادآور شد: این مهم عمل به رهنمودهای امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و از جان‌گذشتگی شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است.

حسین‌میرزایی تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام را ضروری دانست و اظهار داشت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سرعت‌بخشی به روند اجرای طرح‌های کلنگ‌زنی شده را در دستور کار قرار دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ۸۴ درصد مشترکان این استان خانگی، کمتر از یک درصد صنعتی، ۱.۸ درصد کشاورزی و بقیه در سایر حوزه‌ها است.

مجید فرهزاد تاکید کرد: هم‌اکنون ۲۷ درصد برق در استان بخش خانگی، ۱۸ درصد در قسمت صنعتی و بقیه در سایر حوزه‌ها مصرف می‌شود.

وی افزود: مجله خبریمه راهبردی شرکت توزیع نیروی برق استان در سال ۱۳۹۵ با چشم‌انداز سال ۱۴۰۴ با هدف رضایت مشترکان و کاهش تلفات به ۸ درصد تنظیم شد.

فرهزاد هزینه انجام شده برای اجرای این طرح‌ها را یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: از این مبلغ یک‌هزار میلیارد تومان در بخش انتقال و فوق‌ توزیع، ۵۰۰ میلیارد تومان در قسمت توزیع و بقیه سرمایه‌گذاری مربوط به بخش خصوصی در حوزه تجدیدپذیرها و انرژی‌های خورشیدی است.

وی یادآور شد: ارزش طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری شهرستان بروجن همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۵۵ میلیارد ریال و ارزش طرح‌های کلنگ‌زنی شهرستان در این مدت ۳۵ میلیارد ریال است.

فرهزاد اظهار داشت: بهره‌برداری از طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری مرتبط با شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری ۱۳۲ میلیارد تومان و طرح‌های کلنگ‌زنی ۳۲ میلیارد تومان ارزش دارد که این طرح‌ها همزمان با هفته دولت ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد.


پست های مرتبط