دستگاه‌های اجرایی با عزم راسخ برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی پای کار باشند

دستگاه‌های اجرایی با عزم راسخ برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی پای کار باشندنشست هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی هفته فراجا با حضور فرمانده انتظامی استان؛ مدیرکل و معاون ورزش وجوانان استان؛ قائم مقام صدا و سیما مرکز همدان و رئیس هیات ورزش های همگانی برگزار شد.


به گزارش مجله خبری از همدان، فرمانده انتظامی استان همدان در این نشست گفت: دستگاه‌های اجرایی با عزم و اراده راسخ برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی هفته فراجا پای کار باشند و برای برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد بزرگ همکاری کنند.

سردار سلمان امیری افزود: انتظار است علاوه بر دستگاه‌های متولی، همه دستگاه‌های فرهنگی، ورزشی پای کار بیایند چرا که هر چه قدر در این عرصه کار شود آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مراسم عنوان کرد: مقدمات برگزاری این همایش به منظور ایجاد شور و نشاط پیش بینی شده است و جلسات متعددی در این راستا برگزار شده است.

وی عنوان کرد: کار کردن در زمینه ورزش به هیچ عنوان برای ما هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است چرا که اگر محیط‌های ورزشی ما شلوغ شود حتما" دیگر محیط‌های آسیب‌پذیر ما خلوت‌تر خواهد شد و موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی می شود.

علی حقیقی افزود: این همایش روز جمعه ۱۳ مهرماه برگزار و شرکت کنندگان مسیر میدان قائم تا تپه توریستی عباس آباد را طي خواهند کرد.

گفتنی است در این نشست در خصوص تعداد هدایا و نحوه ثبت نام و قرعه کشی این همایش بحث و تبادل نظر شد.



پست های مرتبط