ترویج ازدواج با اجرای رویداد ملی هم‌آهنگ

سرپرست دفتر مجله خبریمه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری رویداد ملی هم‌آهنگ در راستای ترویج و تسهیل ازدواج با محوریت گروه های تبلیغی در مشهد مقدس خبرداد.



حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی فر سرپرست دفتر مجله خبریمه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مجله خبری اظهار کرد: رویداد ملی هم آهنگ در راستای ترویج و تسهیل ازدواج با محوریت گروه های تبلیغی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 150 گروه تبلیغی در این رویداد شرکت می ‌کنند که 40 گروه آن مخصوص بانوان و مابقی گروه های تبلیغی آقایان است، افزود: این گروه های تبلیغی در نقطه های مختلف کشور کار های تبلیغاتی انجام می دهد و قرار است در این رویداد سه روزه شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین متقی فر افزود: این گروه ها در روزاول آموزش می بینند و در روز دوم برای ماه مبارک رمضان طراحی عملیات انجام می شود که درباره ترویج ازدواج مجله خبریمه ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه روز سوم این رویداد نمایشگاه بوم های طراحی شده برای عملیات به نمایش گذاشته می‌شود، تصریح کرد: در این روز وزیر ورزش و جوانان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، دو تن از نمایندگان مجلس، معاون زنان و خانواده، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حضور پیدا خواهند کرد و از نمایشگاه دیدن می کنند. همچنین از برترین ها دراین رویداد تقدیر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی فر گفت: این گروه ها برای حل مسئله ترویج ازدواج آموزش می‌بینند تا بتوانند برای آن عملیاتی را طراحی کنند تا در استان و در شهرستان خود قابل اجرا باشد

انتهای پیام/


پست های مرتبط