همکاری 30 بلاگر جوان با مجمع ملی خیرین ازدواج / مصداق تحقق شعار جوانان برای جوانان

به همت مجمع ملی خیرین ازدواج 30 بلاگر جوان و شاخص فضای مجازی برای حرکت خیرخواهانه در حوزه تامین جهیزیه و ازدواج آسان جوانان وارد گود شدند.



به گزارش مجله خبری؛ نشست صمیمی هیات رئیسه مجمع ملی خیرین ازدواج با 30 بلاگر شاخص و جوان فضای مجازی به منظور کمک به تامین جهیزیه ارزان و ازدواج آسان جوانان برگزار شد.

این بلاگرها که مجموعا چهار و نیم میلیون دنبال کننده در فضای مجازی دارند به دعوت مجمع ملی خیرین ازدواج و حمایت معنوی وزارت ورزش و جوانان برای اولین بار جهت یک اقدام خیرخواهانه گروهی در حوزه ازدواج وارد گود شده اند.

سیما علیپور بلاگر معروف که مادر عروس ایران لقب گرفته و تاکنون بانی تهیه جهیزیه و مقدمات ازدواج 1368 زوج جوان شده است، این گروه را هدایت می کند.

قرار است در یک کار مشترک و تیمی، کارخانه ها و صنایع تولیدی داخلی در ازای تبلیغ رایگان در صفحات این بلاگرها، کالاهای خود را با تخفیف های ویژه در اختیار خیرین ازدواج سراسر کشور قرار دهند.

با توجه به تعداد بالای دنبال کنندگان و تاثیرگذاری این بلاگرها امید است که تبلیغات فرهنگی و موثر در حوزه ازدواج نیز انگیزه و امیدواری در جوانان را زنده کند.

در این جلسه حجت‌الاسلام محمدباقر جلالی رئیس مجمع ملی خیرین ازدواج با تشکر از جمع حاضر که با حسن نیت و همکاری با مجمع ملی خیرین ازدواج وارد این حوزه شده اند گفت: در آستانه بزرگترین مراسم ازدواج کشور با 114 زوج در ورزشگاه آزادی هستیم که این اقدام با کمک خیرین ازدواج انجام می شود و برای اشتراک سازی شادی مراسم و فرهنگ سازی ازدواج نیاز به کمک بیش از گذشته شما در فضای مجازی داریم.

وی افزود: چشم انداز ما تهیه 10 تا 14 هزار جهیزیه به کمک خیرین ازدواج در سال آینده است که این مسیر با برگزاری جشن بزرگ ۱۱۴ زوج جوان در اسفند ماه امسال آغاز خواهد شد که در این مسیر یک تیم تبلیغی قوی با کمک شما خواهیم داشت و همچنین از ظرفیت صدا و سیما و بیلبوردهای شهری نیز استفاده خواهیم کرد.

همچنین در این نشست سیما علیپور گفت: همه دوستان در چند سال اخیر در حوزه تبلیغات ازدواج آسان و تهیه جهیزیه برای زوجین جوان فعال بوده اند اما با آغاز همکاری با مجمع ملی خیرین ازدواج از این به بعد همکاری دوستان در حوزه تبلیغات ازدواج آسان در فضای مجازی منسجم تر و در گروهی واحد انجام خواهد شد.

وی با بیان این که همه بلاگرهایی که با ما کار می کنند به صورت دلی و به خاطر کمک به ازدواج زوجین جوان نیازمند پای کار آمدند و تابع قوانین کشورمان هستند، افزود: ۱۱ تیم را به کمک دوستان تشکیل دادیم که در هر استان ۵۰ خانواده نیازمند را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/


پست های مرتبط