مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری گام بلندی برای توسعه ورزش روستایی است

دکتر سجادانوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل برگزاری مسابقات مینی فوتبال روستایی گام بلند برای توسعه ورزش روستایی است.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از اردبیل، اولین جلسه کارگروه برگزاری مسابقات مینی فوتبال با حضور مدیر کل ورزش وجوانان، معاونین اداره کل، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش، نمایندگان سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل، نیروی انتظامی، بهداشت، استانداری و روسای هیات های ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و ورزش های همگانی استان اردبیل برگزارشد.

دکتر سجادانوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در اولین جلسه کارگروه مسابقات مینی فوتبال روستایی این مسابقات را گام بلند برای توسعه ورزش روستایی دانست و گفت:برگزاری این مسابقات می تواند بسترمناسبی برای استعدادیابی جوانان روستا باشد و باعث ایجاد شور و نشاط دربین جوانان و همچنین می توانیم انگیزه های لازم را برای ورزش روستا و جامعه روستای فراهم سازد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به حجم سنگین این مسابقه در سطح استان اردبیل، افزود: هیاتهای ورزش های همگانی و روستایی و بازی های بومی محلی استان ردبیل نسبت به مجله خبریمه ریزی دقیق و مناسب بصورت بخشی و منطقه و لیست جدول مسابقات اقدامات لازم را انجام دهند و یک مجله خبریمه مدون و منظم را برای برگزاری این مسابقات در نظر بگیرند.

دکتر انوشیروانی با اشاره به اینکه پایگاه های بسیج و مدارس روستایی می توانند نقش اساسی و مهمی را برای حضور در این مسابقات ایفا کنند افزود: از آموزش و پرورش و سپاه حضرت عباس استان اردبیل انتظار می رود که در این راه اقدامات لازم را انجام دهند و در کنار هیات روستایی و هیات همگانی استان اردبیل قرار بگیرند.

تقی زاده رئیس هیات ورزش روستایی استان اردبیل با اشاره به اینکه این مسابقات کاملا بصورت رایگان خواهد بود،گفت: برای ثبت نام تیم های روستایی در این دوره از مسابقات تنها تا روز 29 اسفند ماه فرصت دارند که انتظار می رود تیم های روستایی برای شرکت در این مسابقات با مراجعه به سایت مینی فوتبال کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس هیات روستایی استان اردبیل مسابقات مینی فوتبال در اردیبهشت ماه 1401 شروع خواهد شد و در مرحله اول بصورت بخشی، منطقه ای ، استانی و در مرحله آخر بصورت کشوری برگزار خواهد شد، افزود: برای ثبت نام تیم ها در سامانه هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و هر روستا می تواند چند تیم را درسامانه ثبت کند.

انتهای پیام


پست های مرتبط