نامه گلایه آمیز رئیس هیات تحقیق تفحص فولاد‌ مبارکه در خصوص حقوقهای میلیاردی

در نامه میرزایی به وزیر صمت به حقوق های بالای یک میلیاردی در فولاد مبارکه اشاره‌ شده است.



به گزارش مجله خبری از اصفهان،مهرماه سال ۱۳۹۹ موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان طرح تحقیق و تفحص فولاد مبارکه را کلید زد پس از کش و قوس های فراوان و پول خرج کردن‌های مدیر عامل وقت فولاد مبارکه ، در دیماه ۹۹ طرح با رای قاطع نمایندگان تصویب شد، همچنین حسین میرزایی دیگر نماینده استان اصفهان به ریاست هیات تحقیق انتخاب شد.

با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی ،عظیمیان از مدیرعاملی فولاد برکنار و طیب نیا معاونش با‌ وجود انتقادهای بسیار جایگزین او شد.

شنیده می شود که بر خلاف انتظارات در خصوص مبارزه مدیر عامل جدید فولاد مبارکه با حلقه اول بانیان وضع موجودو موارد مطرح در تحقیق و تفحص، برخی از آن حلقه همچنان در فولاد مشغول به کار هستند و برخی نیز ترفیع یافته‌اند.

در جدید‌ترین مستندات در خصوص موارد تحقیق و تفحص فولاد‌مبارکه نامه ای به دست ما رسیده است که در آن حجت الاسلام والمسلمین حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان و رئیس هیات تحقیق تفحص فولاد مبارکه از وضعیت حقوقهای نجومی در فولاد‌مبارکه انتقاد کرده است و از‌ وزیر صمت‌ خواستار نظارت و اصلاح فرایندها شده است.

طبق مصوبه مجلس و تاکید دولت سیزدهم در قانون بودجه ۱۴۰۱ ، شرکتهای دولتی و شرکتهای شستا و وزارت نفت شیوه نامه ای پرداخت حداکثر حقوق صادر نموده اند که طی آن سقف پرداختی حقوق و مزایای ماهیانه حدود ۵۰ میلیون تومان گردید است اما بنا بر برخی خبرها حکایت از افزایش ۳۸ درصدی حقوق و مزایا نیز در سال جاری دارد.

در نامه میرزایی به حقوق های بالای یک میلیاردی در فولاد مبارکه اشاره‌شده است.

لذا ضروریست مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه و همچنین صاحبان سهام در مجمع عمومی آتی فولاد که در چند روز آینده برگزار می گردد تکلیف معاونین و مدیرعامل های نجومی بگیر ، بانی وضع موجود و بازنشسته را مشخص کند.



پست های مرتبط