سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان قهرمانی علیرضا معینی در مسابقات‌ وزنه‌برداری جوانان آسیا را تبریک گفت

جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان طی پیامی قهرمانی علیرضا معینی را در مسابقات وزنه برداری جوانان آسیا تبریک گفت.



به گزارش مجله خبری از اصفهان، جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان طی پیامی قهرمانی علیرضا معینی را در مسابقات وزنه برداری جوانان آسیا تبریک گفت.


متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

پولادمرد شایسته، علیرضا معینی عزیز، بدون تردید تلاش شما در سایه الطاف الهی و کسب 2 مدال طلا و یک نقره در دسته 89 کیلوگرم مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان، مایه مباهات جامعه ورزش و جوانان به ویژه خانواده وزنه برداری ایران است. انشاالله شاهد موفقیت روزافزون شما در رقابت‌های آتی باشیم.

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌ شما، مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی وزنه برداری جوانان، این موفقیت را به جامعه ورزش کشور به ویژه شهرستان پهلوان و قهرمان خیز لنجان تبریک عرض نموده و از خداوند منان خواهانم پیروزی و سربلندی همه قهرمانان استان اصفهان، مستمر و ادامه‌دار باشد.

جواد محمدی

علیرضا معینی سده متولد شهر سده لنجان اصفهان است.

پدر و پدربزرگ او، هر دو وزنه بردار بودند. عموی او در رشته وزنه برداری، قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را تجربه کرده است. او حمایت خانواده اش را دلیل ورود و موفقیت به این عرصه می داند.

علیرضا معینی که با تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان توانست قهرمانی کشوری را تجربه کند، قهرمانی المپیک و سپس قهرمانی جهان را از اهداف اصلی خود می داند، که با دستاوردهای اخیرش، دور از دسترس نیست.



انتهای پیام



پست های مرتبط